دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
روز خبرنگار

حوزه/ امام جمعه نورآباد گفت: خبرنگاران از پیشقراولان و طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه هستند.

‌به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام محمد یوسف خانی امام جمعه نورآباد در پیامی فرا رسیدن روز خبرنگار را تبریک گفت.

در متن پیام آمده است:

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ».

روز خبرنگار فرصت گرامیداشت و ارج نهادن به آگاهی و دانایی است.

هفده مردادماه سالروز شهادت خبرنگار شهید محمودصارمی یادآور مجاهدت‌های عزیزان حقیقت طلبی است که با هدف روایت واقعیت‌ها، پرچم اطلاع رسانی را بر دوش کشیده و در این امر مقدس از جان خویش نیز گذشته‌اند.

به راستی خبرنگاران از پیشقراولان و طلایه داران راستین عرصه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی در جامعه هستند و نقش انکار ناپذیری در راستای اعتلای بینش سیاسی و اجتماعی مردم و بسترسازی لازم برای رشد و توسعه روز افزون جامعه ایفا می‌کنند.

قشر فرهیخته‌ای را که باید به راستی تجسم امانت، صداقت، آگاهی، دلسوزی و وظیفه شناسی دانست که وجدان بیدار جامعه و تصویرگر زمان خویشند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آنها است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز حادثه ترور اخیر و شهدای اهل قلم و تهنیت به مناسبت روز خبرنگار، از زحمات و همراهی بی‌دریغ اصحاب قلم و تلاشگران عرصه خبر و رسانه، جامعه اطلاع رسانی شهرستان انقلابی نورآباد که در تبیین و تحلیل موضوعات، انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی مسائل منطقه نقش بی‌بدیلی را ایفا می‌کنند قدردانی نموده، سلامتی و داوم عزت و موفقیت خبرنگاران ساعی و پرتلاش دیارمان را از خداوند منان مسألت می‌نماییم.

خانی یوسف آباد
امام جمعه جمعه نورآباد

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha