سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
شهردار خرم اباد

حوزه/ شهردار خرم آباد گفت: از دست دادن فرصت ها برای توسعه لرستان حق الناس است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، داریوش بارانی بیرانوند، شهردار خرم‌آباد دوشنبه شب در آئین تجلیل از خبرنگاران که در هتل شهرداری خرم آباد برگزار شد، با بیان اینکه مدیران استان باید با همت جهادی و همدلی و هم افزایی در راستای توسعه روزافزون لرستان تلاش کنند، افزود: با همدلی، هم افزایی فکری و فرهنگی و تلاش مستمر و شبانه روزی می توانیم زخم های کهنه خرم آباد را درمان کنیم و شهر را زیباتر بسازیم.

وی با بیان اینکه مدیران لرستانی به کسب رضایتمندی در تهران فکر می کنند و متاسفانه همین امر از موانع توسعه استان محسوب می شود، اظهار داشت: برای توسعه استان لرستان مدیران باید خالصانه و شبانه روزی و با هدف رضایتمندی مردم برای حل مشکلات جامعه رسالت خود را انجام دهند.

شهردار خرم آباد با اشاره به اینکه اجماع عمومی برای اعتلای نام خرم‌آباد در حوزه‌های مختلف شکل گرفته است، خاطرنشان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه در یک سال گذشته برای درخشش نام خرم آباد تلاش های خوبی داشتند که این تلاش ها شایسته قدردانی است.

بارانی بیرانوند با بیان اینکه با هم افزایی و همدلی می‌ توانیم خرم‌آباد را در مسیر توسعه قرار دهیم، گفت: نگرانی شهردار این است که اجماع و همدلی در بین مدیران استان به اندازه افکار عمومی و جامعه خبرنگاری و دیگر ارکان توسعه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه از دست دادن فرصت‌های توسعه برای لرستان حق الناس است، افزود: برخی از دستگاه‌ها با مجموعه مدیریت شهری هماهنگ نیستند و همین مدیران مانع وجود رویدادهای خوب و موفق در استان شده‌اند.

شهردار خرم آباد با بیان اینکه مدیران باید برای توسعه استان همدل و همصدا باشند، گفت: بخشی نگری برخی مدیران جفا در حق مردم محسوب می شود و لازمه توسعه عدم نگاه بخشی نگری به استان و شهرها است.

بارانی بیرانوند به برخی اقدامات و فعالیت های موفق شهرداری در حوزه های فرهنگی، ورزشی، اجتماعی و ... اشاره کرد و افزود: شهرداری در خیلی از حوزه ها با انجام اقدامات گروهی با سایر دستگاه ها به جامعه خدمت ارائه می دهد.

وی در پایان شهرداری و مدیریت شهری را متولی جهانی شدن خرم‌آباد دانست و خاطرنشان کرد: امید می رود با همدلی و هم افزایی فکری و فرهنگی با اصحاب رسانه و فرهنگ در راستای داشتن شهری رو به توسعه تلاش های گسترده ای داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha