شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
ماموستا مصطفی شیرزادی

حوزه/ امام جمعه شهرستان مریوان گفت: اساس رژیم صهیونیستی ترور و قتل مخالفان بنیان نهاده شده است.

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، با اشاره به ترور شهید اسماعیل هنیه توسط رژیم صهیونیستی در تهران در سخنانی اظهار داشت: اساس و بنیاد رژیم صهیونیستی ترور و قتل مخالفان بنیان نهاده شده است.

امام جمعه شهرستان مریوان در ادامه سخنان خود عنوان کرد: در طول عمر ۸۰ ساله رژیم غاصب اسرائیل به کرار شاهد ترور رهبران سیاسی کشورهای دیگر بوده ایم که آخرین آن ترور اسماعیل هنیه در تهران بود که این را می‌توان نقض آشکار قوانین بین‌المللی و تعدی به خاک کشور ثالث دانست.

این عالم اهل سنت تاکید کرد: اسرائیلی‌ها تلاش دارند با ترور فرماندهان محور مقاومت به نوعی فشارهای موجود را که باعث چالش در ساختار رژیم صهیونیستی شده است را کاهش دهند ولی این عملیات‌های ترور نتیجه‌ای عکس برای صهیونیست‌ها به دنبال داشته است.

ماموستا شیرزادی افزود: ترور شهید اسماعیل هنیه نه تنها باعث تضعیف محور مقاومت و جنبش حماس نخواهد شد بلکه همین ترور خود زمینه‌ای برای ایجاد تقویت روحیه رزمندگان مقاومت در برابر ارتش تروریستی اسرائیل خواهد شد.

امام جمعه شهرستان مریوان یادآور شد: اسرائیل با کمال گستاخی و بدون توجه به قوانین بین المللی برای به شهادت رساندن اسماعیل هنیه قدام به تعرض به خاک ایران نمود و بی‌شک این تعرض طبق پروتکل‌های ین‌المللی یک جنایت بزرگ محسوب می‌شود و کشورمان حق پاسخگویی به این تعرض را برای خود محفوظ می‌داند.

ماموستا شیرزادی در پایان سخنان خود تصریح کرد: رژیم صهیونیستی امروز از همه سو درگیر مقابله با محورهای مقاومت گردیده به نحوی که در تقابل با رزمندگان محور مقاومت با چالش‌های بسیار بزرگی روبرو شده است که همین چالش‌ها زمینه تزلزل آنان را بیش از پیش فراهم آورده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha