شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
رییس دانشگاه حضرت معصومه(س)

حوزه/ رییس دانشگاه حضرت معصومه (س) ضمن تاکید بر خونخواهی اسماعیل هنیه، نقش جامعه دانشگاهی را تبدیل استکبار ستیزی به یک فرهنگ جهانی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دکتر مریم بردبار رییس دانشگاه حضرت معصومه(س) ضمن محکوم کردن اقدام وحشیانه و تروریستی رژیم جعلی اسراییل، شهادت اسماعیل هنییه، این مجاهد بزرگ و یکی از محافظان وی را به محضر شریف حضرت ولی عصر (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی، ملت مبارز فلسطین، مردم شریف ایران و همه مجاهدان محور مقاومت تسلیت گفت.

وی افزود: بی شک خون به ‏ناحق ریخته‌ی این شهید بزرگوار، فرزندان فلسطین و دلبستگان مقاومت را در مبارزه با اشغالگران صهیونیست و استکبار جهانی مصمم‌تر خواهد نمود.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) سکوت برخی کشورهای مسلمان منطقه در مسئله جنایات رژیم صهیونیستی در غزه را ناشی از دیپلماسی دور از مبانی ایدئولوژیکی دانست و تصریح کرد: دیپلماسی چنین کشورهایی بر مبنای منافع ملی و اقتصادی است و مبتنی بر ایدئولوژی نیست. اگر سکوت به نفع منافع ملی آن ها باشد سکوت اختیار میکنند.

وی اذعان کرد: کشورهایی که در مقابل جنایات باند تبهکار صهیونیستی سکوت می کنند بدانند سکوت سران کشورهای اسلامی در برابر جنایات رژیم صیونیستی به مثابه حمایت و ظلم علیه بشریت است. حمایت از این جنایت بزرگ و عادی سازی نسل کشی است.

بردبار تاکید کرد: قطعا وحدت بین مسلمانان جهان در حمایت از فلسطین در نابودی و اضمحلال صهیونیست‌ها نقش موثری خواهد داشت.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) در خصوص نقش دانشگاه ها در بیداری ملت ها، تشریح کرد: هر خونی که ریخته میشود و هر تروری که انجام میشود مساوی است با بیداری هزارن نفر در جهان؛ این وقایع فرصتی است برای تغییر نگرش در میان همه جهانیان در جهت بی اثر شدن اسلام هراسی دین ستیزان، فرصتی است برای نشان دادن خوی استکباری و وحشی گری رژیم غاصب صهیونیست.

وی ادامه داد: همانطور که کودک کشی رژیم جنایتکار باعث بیداری جامعه دانشگاهی کشورهایی مثل آمریکا و اروپا شد، این حرکت و تجمع های دانشگاهیان به طور خودجوش علیه اقدامات خبیثانه و ظالمانه اسرائیل در ایران هم باید به طور جدی شکل بگیرد و استکبار ستیزی توسط دانشگاهیان باید تبدیل به یک فرهنگ جهانی بشود.

رئیس دانشگاه حضرت معصومه(س) در پایان ضمن ابراز همدردی، همدلی و حمایت صمیمانه با مردم مظلوم و غیور فلسطین اعلام کرد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند "این رژیم صهیونی جنایتکار و تروریست، میهمان عزیز ما را در خانه‌ی ما به شهادت رسانید و ما را داغدار کرد، ولی زمینه‌ی مجازاتی سخت برای خود را نیز فراهم ساخت." ما هم منتظر خونخواهی سخت از رژیم غاصب هستیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha