یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
ساوه

حوزه/ فرمانده سپاه ناحیه شهرستان ساوه بیان کرد: بالاترین مرتبه جهاد این است که بتوانیم به وقت درست را از نادرست تشخیص دهیم و با جهاد و کنترل بتوانیم راه را بر دشمن بسته و جلوی نفوذ آن را بگیریم که مصداق جهاد کبیر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک، مراسم افتتاحیه رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی ۴ به یاد جهادگر آسمانی دکتر محمد حسین دریس با حضور مسئولین گروه های جهادی شهرستان ساوه با رمز مبارک یا فاطمه الزهرا (س) برگزار شد .

در این مراسم فرمانده سپاه ناحیه ساوه ،سرهنگ مهدی با تبیین معنای انواع جهاد گفت: جهاد فقط جنگ با شمشیر نیست که آن با همه عظمتش جهاد اصغر نام دارد و مبارزه با نفس را جهاد اکبر نامید.

وی افزود: بالاترین مرتبه جهاد این است که بتوانیم به وقت درست را از نادرست تشخیص دهیم و با جهاد و کنترل بتوانیم راه را بر دشمن بسته و جلوی نفوذ آن را بگیریم که مصداق جهاد کبیر است و اگر انسان با جهاد اکبر نتواند بستر سازی کند محقق شدن جهاد کبیر امکان ندارد.

سرهنگ مهدی در ادامه به فضای مسموم رسانه اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن از طریق رسانه ها ناامیدی و خودباختگی را به جوانان ما القا می‌کند و دلیل اینکه جوانان ما تمام موارد منفی را می‌پذیرند این است که ما به موقع و در وقتش جهاد تبیین انجام ندادیم و به درستی مطالب نهج البلاغه،قرآن وسخنان رهبر فرزانه را درست تبیین نکرده ایم.

وی اظهار داشت: جهاد هر زمان باید متناسب با آن روز باشد و با توجه به این موضوع و طبق دستور رهبر معظم چهارمین سال رزمایش فاطمی با فعالیت جهادی در زمینه های علمی،فرهنگی،معیشت،عمران و آبادانی و پزشکی در شهرستان ساوه همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

بالاترین مرتبه جهاد تشخیص کار درست از نادرست است

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha