یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غفوری، در مراسم عزاداری و روضۀ خوانی دهۀ سوم محرم‌الحرام، مسجد «کوکب رشیدی»،

حوزه/ نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه گفت: دو عنصر حکمت و موعظه حسنه لازمه « تبیین» هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری از حوزه در کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری، شب گذشته، در مراسم عزاداری و روضۀ خوانی دهۀ سوم محرم‌الحرام، مسجد «کوکب رشیدی»، اظهار داشت: از ابتدا اساس و مبنا بر این بوده است که ادیان الهی به‌ وسیله « تبیین » پیش بروند.

امام جمعه کرمانشاه در ادامه گفت: خداوند متعال اساس دین خود را بر دعوت بشارت و انذار بنا نهاده است و پیامبر خدا (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) چراغ این راه است.

وی تصریح کرد: دو عنصر حکمت و موعظه حسنه، لازمه « تبیین» هستند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، در خصوص شگرد مبارزاتی بنیانگذار جمهوری اسلامی و صلابت در برابر گروهک های منحرف، گفت: امام خمینی (رحمةالله‌علیه) در سال ۱۳۴۲ انقلاب اسلامی را با منبر شروع کرد و در مقابل درخواست مصرانه گروه‌های منافقین، برای مبارزه مسلحانه با قاطعیت ایستاد.

نماینده ولی ‌فقیه در استان کرمانشاه با بیان اینکه مجاهدت در راه خدا از بزرگترین عبادات است، گفت: یکی از درهای بهشت جهاد نام دارد که مجاهدان راه خدا از آن در بهشت وارد می‌شوند؛ خواه به شهادت رسیده باشند یا نه، همینکه در جهاد شرکت کرده باشند کافی است.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، با امید به آینده روشن نظام اسلامی و پیروزی برای جبهه حق، خصوصا پیشبرد اهداف متعالی در کشور، گفت: به ‌فضل خدا انقلاب اسلامی زمینه ‌ساز ظهور حضرت ولی‌عصر (عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف) خواهد بود.

دو عنصر حکمت و موعظه حسنه لازمه « تبیین» هستند

دو عنصر حکمت و موعظه حسنه لازمه « تبیین» هستند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha