شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
سید حسین مومنی

حوزه/ معاون تبلیغ و فرهنگ عمومی حوزه علمیه اصفهان از آغاز دوره جدید آموزشی بیش از هزار نفر از مبلغین خواهر و برادر طرح مدارس امین استان اصفهان با عنوان «زیست عفیفانه» در مردادماه خبر داد.

حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مومنی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان اظهار کرد: یکی از ابزارهای موثر تبلیغ امروز، تبلیغ چهره به چهره است لذا تصمیم به برگزاری دوره آموزشی ویژه مبلغین مدارس امین با چنیدن سرفصل چدید گرفته شد.

وی تصریح کرد: طلبه ای که امروز نتواند حضور موثر و کارآمدی در اجتماع داشته باشد، خواه ناخواه مناسب مدارس امین نیست و کارایی لازم را نخواهد داشت لذا برگزاری دوره های مختلف توانمند سازی و افزایش مهارت برای مبلغین طرح امین یکی از ضروریات است.

معاون تبلیغ و فرهنگ عمومی حوزه علمیه اصفهان ادامه داد: در این دوره آموزشی که به صورت کارگاهی برگزار خواهد شد،چند سرفصل برای طلاب امین در سطح استان اصفهان با عنوان «زیست عفیفانه» دبرنامه ریزی شده است.

وی اذعان کرد: تبیین سبک زندگی اسلامی، بیان شاخصه های رفتاری در ارتباطات و توجه به سلامت معنوی از جمله سرفصل هایی است که در این دوره توسط اساتید مطرح می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha