شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
امام جمعه سلفچگان

حوزه/ امام جمعه سلفچگان گفت: شهادت اسماعیل هنیه، موجب همبستگی اضلاع محور مقاومت برای تسریع نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی خواهد شد؛ خط اصلی عملیات روانی ما بر همین کلان روایت مبتنی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی غروی در خطبه های امروز نماز جمعه سلفچگان با اشاره به اهمیت تقوا اظهار داشت: هر انسانی که دین خدا را پذیرفت باید مطابق آن عمل نماید و نتیجه‌ی این عمل به خودش بر می گردد و سود می کند.

وی ادامه داد: اما ثمره و میوه باغ دیانت برای آن مؤمنی است که تقوا را در خود نهادینه نماید و اگر کسی بی تقوا شد گویی باغ دینداری اش بی ثمر خواهد بود و باغی که محصولی نداشته باشد سبب خسارت صاحبش می‌باشد.

حجت الاسلام غروی در خطبه های دوم ضمن تسلیت شهادت مجاهد حقیقی راه قدس شهید اسماعیل هنیه ، بیان داشت: دقت کردید خداوند چطور شهادت شهید هنیه را رقم زد، ظاهرش این است که ایشان در یک کشور دیگر و غریبانه شهید شد اما فرض کنید مثل فرزندانشان داخل غزه به شهادت می رسید، کجا بر پیکرشان نماز می خواندند؟چند نفر جمعیت می توانست در تشییع ایشان شرکت کند و چه کسی بر ایشان نماز می خواند، اصلا پوشش خبری چندانی داده می شد؟

وی تاکید کرد: ولی تقدیر الهی اینطور رقم زد، کسی که از همه چیز خودش گذشت در مملکت امام زمان (عج) شهید شد و ولیّ امام زمان (عج) بر پیکرش نماز خواند.

امام جمعه سلفچگان تصریح کرد: شهادت اسماعیل هنیه، موجب همبستگی اضلاع محور مقاومت برای تسریع نابودی رژیم خونخوار صهیونیستی خواهد شد؛ خط اصلی عملیات روانی ما بر همین کلان روایت مبتنی شده است.

وی افزود: بازوهای رسانه‌ای خائن صهیونیست‌ها در منطقه به دنبال القای روایت همدستی ایران با اسرائیل در خصوص مقاومت فلسطین هستند تا ملت های منطقه را به ایران بی اعتماد کنند .

حجت الاسلام غروی ادامه داد: علاوه بر این رسانه های صهیونیستی و عوامل نفوذی آنان در فضای مجازی در راستای ممانعت از اوج گیری حس انتقام از اسرائیل در ملت ایران، اقدام به اختلاف افکنی داخلی و گرفتن انگشت اتهام به سوی رئیس جمهور منتخب و جریان متبوع او خواهند کرد، در حالی که همچنان مسئولین و وزرای دولت سابق حاکم هستند و دولت جدید اساسا هنوز مستقر نشده است، بنابراین مراقب طرح موضوعات چالشی انتخابات اخیر و گسترش دعواهای داخلی باشیم و توصیه رهبر انقلاب را در روز تنفیذ جدی بگیریم.

وی بیان داشت: خود تحقیری و خط تخریب نیروهای مسلّح جمهوری اسلامی خواست رژیم منحوس است؛ تضعیف نیروهای مسلح و حافظان امنیت را خطر جدی در راستای منافع اسرائیل تلقی کنیم.

حجت الاسلام غروی گفت:مطالبه انتقام، سوخت موشک‌های جمهوری اسلامی ایران بوده و است؛ مراقب باشیم دچار شتابزدگی و زیر سوال بردن تدبیر فرماندهی کل قوا و تاکتیک های فرماندهان نظامی نشویم، در عملیات وعده صادق، ابتدا موازنه وحشت را در طول دو هفته حاکم کردیم سپس با یک عملیات ترکیبی حساب شده انتقام تاریخی گرفتیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha