شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
حجت الاسلام والمسلمین غفوری، در خطبۀ های نماز جمعه کرمانشاه

حوزه/ امام جمعه کرمانشاه، گفت: شهادت مجاهد جبهه مقاومت اسماعیل هنیه، در خاک جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در یک مراسم رسمی و دیپلماتیک حضور یافته بود، اشتباه بزرگ جبهه صهیونیست بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین غفوری، در خطبۀ اول نماز جمعه این هفته شهر کرمانشاه گفت: یکی از نشانه های بسیار مهم تقوی، عمل به دستورات الهی در سطح بسیار بالاست.

وی با توصیه جوانان به تشکیل خانواده از خانواده‌ها و بزرگان خواست، جوانان را برای ازدواج آسان تشویق و کمک کنند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری گفت: یکی از آن نکاتی که حقیقتا جا دارد و اقتضای تقوا مداری این است که به آن توجه بشود، در اسلام به اصل ازدواج و زودتر تشکیل خانواده دادن می باشد.

امام‌جمعه کرمانشاه در خطبۀ دوم با اشاره به اینکه کسانی که گفتند، پروردگار ما خداست، تشکیل دهنده جبهه حق که حزب الله و جندالله است، می باشند.

حجت الاسلام والمسلمین غفوری، با اشاره به مرتبه بلند شهادت در راه خدا در آیات و روایات اسلامی گفت: آرزوی شهادت همواره از دعاهای انبیا و اولیا الهی بوده است و پیروزی شهادت، به فرموده قرآن دو بشارت برای مومنانی است که در راه دفاع از ارزشهای الهی پیکار می کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه در ادامه تاکید کرد: شهادت مجاهد جبهه مقاومت اسماعیل هنیه، در خاک جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در یک مراسم رسمی و دیپلماتیک حضور یافته بود اشتباه بزرگ جبهه صهیونیست بود.

وی افزود : این شهادت‌ها منشا حرکت و هدایت و ترویج روحیه انقلابی در جبهه حق است.

امام جمعه کرمانشاه خاطر نشان کرد: امروز اعتراض به جنایات صهیونیست‌ها در جهان فراگیر شده و همه مردم کشتار مظلومانه مردم غزه را در دانشگاه‌ها خیابان‌ها و رسانه‌های اجتماعی محکوم می‌کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha