یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
کد خبر: 1174563
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
پاکستان قومی اسمبلی

حوزه/ در مجلس ملی پاکستان قطعنامه‌ای علیه شهادت اسماعیل هنیه و تجاوزات اسرائیل ارائه شد که به اتفاق آرا تصویب گردید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، اسحاق دار، وزیر امور خارجه پاکستان، قطعنامه‌ای در محکومیت تجاوزات اسرائیل در فلسطین و شهادت رهبر حماس، اسماعیل هنیه، به مجلس ملی ارائه کرد که به اتفاق آرا به تصویب رسید.

در متن قطعنامه آمده است: "این مجلس تجاوزات ظالمانه اسرائیل را محکوم می‌کند و به طور کامل با مردم فلسطین ابراز همبستگی می‌نماید. تجاوزات اسرائیل تاکنون باعث شهادت بیش از ۴۰ هزار فلسطینی شده است. پاکستان هر گونه تروریسم را محکوم می‌کند و تجاوزات اسرائیل را محکوم می‌نماید."

در قطعنامه مصوب مجلس ملی با ابراز تسلیت برای شهادت اسماعیل هنیه، خواستار توقف فوری جنگ در فلسطین شد.

بر اساس قطعنامه، "از بربریت اسرائیل، زنان و کودکان نیز شهید شده‌اند. تمام احزاب پارلمانی طی نه ماه گذشته با اتحاد، از ظلم و بربریت اسرائیل علیه مردم فلسطین ابراز خشم و انزجار کرده‌اند. چنین وقایعی به عنوان یک توطئه حساب‌شده برای جلوگیری از تلاش‌ها برای توقف ظلم و بربریت علیه فلسطینیان و برقراری صلح در منطقه تلقی می‌شود.

این مجلس تجاوزات اسرائیل در فلسطین را به عنوان یک فاجعه برای امت مسلمه و جهان محکوم کرده و ابراز همبستگی کامل با برادران و خواهران فلسطینی می‌نماید و به خانواده شهید اسماعیل هنیه و مردم فلسطین تسلیت می‌گوید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha