شنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۳ |۲۷ محرم ۱۴۴۶ | Aug 3, 2024
آیت الله علیرضا اعرافی

مدیر حوزه های علمیه، اقدام تروریستی گروه های تندرو و تکفیری در به شهادت رساندن و زخمی کردن عده ای از برادران مسلمان و پیروان اهل بیت(ع) در منطقه پاراچنار پاکستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، متن پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه بدین شرح است:

خبر شهادت و زخمی شدن جمعی از برادران مسلمانان در منطقه شیعه‌نشین پاراچنار پاکستان توسط عناصر افراطی و تکفیری باعث تألم و تاثر فراوان گردید.

گروه های تکفیری و افراطی هم صدا و هماهنگ با رژیم صهیونیستی بر ضد جامعه مسلمانان اقدام به توطئه و ارتکاب جنایت می کنند. جنایات سازماندهی شده این گروه های جاهل و بیگانه از اسلام، همواره مورد حمایت دولت های استکباری و رژیم جنایت کار صهیونیستی قرار گرفته است.

به نام حوزه های علمیه اقدام تروریستی گروه های تندرو و تکفیری در به شهادت رساندن و زخمی کردن عده ای از برادران مسلمان و پیروان اهل بیت(ع) در منطقه پاراچنار پاکستان را محکوم می نمایم.

از دولت پاکستان و علمای مسلمان آن دیار انتظار می‌رود ضمن مقابله با جنایات جریان‌های تکفیری و تروریستی تدابیر لازم را اتخاذ نمایند و عاملان و آمران این جنایت بزرگ را محاکمه و تنبیه نمایند و از تکرار چنین جنایاتی که باعث تفرقه و تحریک احساسات و عواطف عمومی مسلمانان منطقه و جهان و به ویژه در داخل پاکستان می‌گردد و به گسترش تروریسم و بی‌ثباتی در این کشور و منطقه می‌انجامد، با قاطعیت برخورد نمایند.

در پایان ضمن ابراز همدردی با ملت بزرگ پاکستان و پیرامون اهل بیت(ع)، از صبوری و خردورزی و شکیبایی مردم پاکستان و بویژه پیروان اهل بیت (ع) و اهتمام آنان به حفظ وحدت و همبستگی اسلامی و نیز توجه به مسائل کلان امت اسلام سپاس گزارم.

از خداوند متعال برای شهدا و مجروحان این جنایات، آرزوی اجر عظیم و صبر جمیل را خواستارم.

علیرضا اعرافی
مدیر حوزه های علمیه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha