یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
کد خبر: 1174396
۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۴
جوبائیڈن / نیتن یاہو

حوزه / رئیس‌جمهور آمریکا به نخست‌وزیر صهیونیستی هشدار داده و او از افزایش تنش‌ها در منطقه منع کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، رئیس‌جمهور آمریکا، جو بایدن، در گفتگوی تلفنی با نخست‌وزیر صهیونیستی، نتانیاهو، اعلام کرده است که اگر اسرائیل تنش‌ها را در منطقه افزایش دهد، از آمریکا انتظار بیشتری نداشته باشد.

منابع آمریکایی اعلام کرده‌اند که رئیس‌جمهور بایدن، نتانیاهو را از افزایش تنش‌ها در منطقه منع کرده است. آمریکا به نتانیاهو پیشنهاد کرده که فورا در غزه آتش‌بس موقت برقرار کند.

به گفته منابع رسانه‌ای آمریکا، رئیس‌جمهور بایدن به نتانیاهو اطمینان داده است که در صورت حملات تلافی‌جویانه ایران و حزب‌الله، برای حفاظت از اسرائیل کمک خواهد شد، اما تل‌آویو نباید انتظار بیشتری داشته باشد.

مقامات آمریکایی همچنین گفته‌اند که رئیس‌جمهور بایدن به نخست‌وزیر صهیونیستی به‌وضوح اعلام کرده است که در صورت افزایش بیشتر تنش‌ها در منطقه، نباید انتظار بیشتری از آمریکا داشته باشد.

قابل ذکر است که اسرائیل با حمایت و چراغ سبز آمریکا به غزه حمله کرده است و کمک های تسلیحاتی فراوانی در اختیار این رژیم کودک کش قرار داده است و به اذعان تحلیل گران نظامی و سیاسی، رژیم غاصب صهیونیستی بدون حمایت آمریکا حیات سیاسی و اجتماعی خود را از دست خواهد داد .

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha