یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
رتبه دوم قم در برگزاری برنامه‌های مذهبی و فرهنگی کشور

حوزه/ سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم گفت: براساس آخرین آمار استان قم در اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت‌الاسلام اسماعیل حسینی مقدم در جلسه ستاد اربعین استان قم که در سالن جلسات استانداری قم برگزار شد اظهار کرد: امروز شاهد تعامل خوبی میان کمیته‌های ستاد اربعین استان هستیم و آن‌ها همدیگر را هم‌پوشانی می‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه استان در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی اظهار کرد: براساس آخرین آمار استان قم رتبه دوم اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در کشور را به خود اختصاص داده است.

حجت الاسلام حسینی مقدم در ادامه این جلسه با اشاره به حضور موکب‌های خدمت‌رسانی استان قم در ایام اربعین عنوان کرد: تا به امروز ۱۲۰ مجوز برپایی موکب از استان قم جهت حضور در عتبات عالیات صادر شده است.

سرپرست معاونت اجتماعی، فرهنگی و زیارت استانداری قم تصریح کرد: در ستاد اربعین استان برنامه‌ها مجدانه و منظم درحال برگزاری هستند و جلسات هماهنگی کمیته‌ها هر هفته درحال برگزاری است.

وی در پایان تاکید کرد: کلیه دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان مکلف هستند همه ظرفیت و امکانات خود را جهت تسهیل سفر زائرین پای کار بیاورند چرا که در اجرای برنامه‌های ستاد اربعین می‌بایست در کنار مردم باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha