یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
طائب

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین طائب با بیان اینکه آمریکا در نظم جدید جهانی منزوی خواهد بود، اظهار داشت: آمریکا مجبور می‌شود دست و پایش را از جهان جمع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین حسین طائب مشاور فرمانده کل سپاه امروز یکشنبه 14 مردادماه در همایش دوره دانش افزایی و توانمندسازی مسئولین و اعضای شورای بسیج اساتید کشور در سالن همایش های مجتمع فرهنگی آموزشی ابتدا به شرایط داخلی و منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره کرد و گفت: علائمی زیاد وجود دارد که نظم کنونی جهان در حال تغییر است.

آمریکا در نظم جدید جهانی منزوی خواهد بود

وی با بیان اینکه آمریکا در نظم جدید جهانی منزوی خواهد بود، اظهار داشت: آمریکا مجبور می‌شود دست و پایش را از جهان جمع کند؛ دیگر اینکه انتقال قدرت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی و حتی علمی از غرب به آسیا خواهد آمد، همچنین اندیشه و هدف مقاومت مقابل زورگویی گسترش خواهد یافت.

مشاور فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ایران نقش برجسته ای در این نظم جدید خواهد داشت، افزود: آمریکایی‌ها برای ورود به ایران و جامعه این کشور نقشه کشیدند تا در ایران اسلامی نفوذ پیدا کنند به فضای فرهنگی ایران تسلط پیدا کرده و بتوانند با این تمرکز به منطقه مسلط شوند.

وی در ادامه به وضعیت ممتاز کشور ایران در صحنه بین المللی منطقه و داخلی در مقطع انتخابات و تغییر و تحول دولت اشاره کرد و گفت: سه کشور از جمله آمریکا به عنوان هژمونی جهان که بنا داشت سال ۲۰۲۵ رهبر جهان شود و اسرائیل نیز در منطقه قرار بود حکومت کند و ایران اسلامی معتقد است که مقدمه ساز ظهور حضرت مهدی (عج) است.

وی با بیان اینکه هر انقلابی دارای شکل گیری، تثبیت، توسعه، اوج و بعد از اوج مراحل افول خواهد بود به تاریخ شکل گیری آمریکا اشاره کرد و گفت: جهان در دوره ای دارای دو قطب شرق و غرب بود در تقابل بین شرق و غرب و قدرت‌یابی انقلاب اسلامی شکل گرفت و در سال 1991 آمریکا اعلام تک قطبی کرد.

حجت الاسلام و المسلمین طائب با اشاره به اینکه ایران تبدیل به تهدید آمریکا در منطقه شده است، افزود: آمریکایی ها با اینکه در سال های قبل، سال 2025 را سال اوج حکومت آمریکا می دانستند امروز سیاست مداران آمریکایی اعلام می کنند که این سال افول این کشور خواهد بود آمریکایی در این سالها درباره به قدرت رسیدن ایران در منطقه و جهان بارها اعلام خطر کردند.

وی با تأکید بر اینکه اندیشه اسلام در بعد سیاسی دوباره قدرت گرفته و پیشرفت کرده است، به تلاش های آمریکا در منطقه برای بدست آوردن قدرت و تهدیدهایی که بر علیه ایران داشته است اشاره کرد و ادامه داد: امروز آمریکا دیگر نمی تواند کاری انجام دهد، در همین انتخابات آمریکا، اوج درگیری سیاسی و اجتماعی وجود دارد ترامپ در سخنرانی خود این انتخابات را به عنوان آخرین بار بیان می کند.

ایران به عنوان تهدید بین المللی برای آمریکا در منطقه است

وی با بیان اینکه در آینده شاهد افول قدرت اقتصاد اول جهان خواهیم بود، به تبیین وضعیت ممتاز ایران در صحنه بین الملل اشاره کرد و خاطر نشان کرد: امروز در منطقه ایران، عراق، یمن، لبنان و... در جبهه مقاومت با قدرت عمل می کنند، امروز ایران به عنوان قدرت بزرگ تهدید بین المللی برای آمریکا در منطقه است.

مشاور فرمانده کل سپاه اوج قدرت ایران در عملیات وعده صادق بود گفت: اندیشه های سیاسی موافق با آمریکا که اعتقاد داشتند این انقلاب شکست خورده است و ایران تبدیل به یک کشور منزوی خواهد شد در حال که امروز به عنوان یک تهدید بین المللی برای آمریکا در منطقه است، سیاست ایران در مقابل غرب محاسبات آنها را بر هم زد.

وی در پایان تأکید کرد: در کمپین انتخابات باقی نمانید انتخابات انجام شده است باید به مسائل اساسی کشور کمک کرد باید نخبگان، اساتید بسیجی مطالبه کنند تا اهداف چشم انداز نظام تحقق پیدا کند باید مراقب باشیم در دو گانه کاذب در کمپین انتخابات باقی نمانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha