یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
مطهری اصل

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: تمرکز زدایی در اجرای برنامه های ملی و مذهبی از مرکز استان به شهرستان‌ها و توجه به ظرفیت‌های مردمی آن‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام و المسلمین احمد مطهری اصل امام جمعه تبریز در جمع کارکنان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: دستگاه های اجرایی استان باید در انجام تشریفات اختصاصی برای اجرای برنامه های مختلف ملی و مذهبی اهتمام جدی داشته باشند.

وی با بیان اینکه ادارات و دستگاه های اجرایی علاوه بر فضاسازی های مناسب، برای اجرای کیفی برنامه های ملی و مذهبی، ایده های جدید ارایه دهند، اظهار کرد: مسوولان ادارات و دستگاه های اجرایی استان نسبت به ارتقای سطح آگاهی‌های عمومی در خصوص مناسبت‌های ملی و مذهبی تلاش جهادی کنند.

امام جمعه تبریز گفت: همکاری همه ادارات و دستگاه های اجرایی با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در راستای بزرگداشت و گرامیداشت مناسبت های ملی و مذهبی ضروری است.

حجت الاسلام و المسلمین مطهری اصل، با تاکید بر اینکه بزرگداشت مقام والای شهدای محراب تبریز باید در تقویم مناسبت های ملی و استانی قرار گیرد، ادامه داد: با این اقدام، در ایام سالگرد شهید آیت الله قاضی طباطبایی، شهید آیت الله مدنی و شهید آیت الله آل هاشم باید برنامه های شایسته در سطح استان برگزار شود.

وی یادآور شد: با توجه به اهمیت مکان و زمان برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی باید به نسبت ظرفیت های تبلیغی، مکان و زمان مناسب را شناسایی و برگزار کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha