یکشنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ |۲۸ محرم ۱۴۴۶ | Aug 4, 2024
شهدا

حوزه/ در آستانه سالروز شهادت شهید مدافع حرم سردار شهید مرتضی حسین پور شلمانی معروف به حسین قمی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی در گلزار شهدای شلمان با حضور نماینده کتائب سید الشهدای عراق برگزار شد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، صبح امروز، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور شیخ حسن العبادی نماینده کتائب سید الشهدا در جمهوری اسلامی ایران وسردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان برگزار شد.

بنا براین گزارش، این مراسم در آستانه سالگرد شهادت فرمانده مدافع حرم مرتضی حسین پور(حسین قمی) و به همراه بزرگداشت ۴۳ شهید از تیپ کتائب سید الشهدای عراق و شهید اسماعیل هنیه در گلزار شهدای شلمان برگزار شد.

بزرگداشت ۴۳ شهید کتائب سید الشهدا در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح + عکس

در این مراسم سردار حمید دامغانی فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مأموریت شهدا بعد از شهادتشان ادامه دارد گفت: دشمنان انقلاب اسلامی متوجه شده اند که شهید سلیمانی از قاسم سلیمانی خطرناک تر است و دیگر شهدا نیز همین وضعیت دارند و یک زمینه تلاش دشمنان بعد از ترور شخصیت‌های برجسته مانند حاج قاسم و اسماعیل هنیه، حذف تصاویر آنان از فضاهای مجازی و حقیقی نشان از تاثیرگذاری شهدا است.

وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونسیتی هر روز به واسطه ظلم‌هایی که انجام می‌دهد به نابودی نزدیک می‌شود، افزود: رژیم صهیونسیتی بعد ازطوفان الاقصی به دنبال اعاده حیثیت بود که به طور وحشیانه اقدام به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان فلسطینی کرد که این اقدام نشان از ضعف این رژیم کودک کش است.

در پایان صبحگاه مشترک نیروهای نظامی مزار شهدا وشهید مدافع حرم شهید مرتضی حسین پور شلمانی معروف به حسین قمی گلباران شد..

شهید مرتضی حسین‌پور شلمانی معروف به حسین قمی سال ۱۳۶۴ در شلمان متولد شد و از فرماندهان نظامی ایران در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرمانده عملیات قرارگاه حیدریون در سوریه بود که در ۱۶ مرداد سال۱۳۹۶ در دیرالزور در منطقه تدمر سوریه به شهادت رسید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha