دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
خراسان جنوبی

حوزه/مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از برگزاری اجلاسیه بزرگداشت آیت الله تهامی در استان خراسان جنوبی خبر داد و گفت: کمیته‌های علمی پژوهشی، فرهنگی هنری، زیرساخت و تبلیغات و رسانه در همین راستا تشکیل شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از استان خراسان جنوبی، علی فرخنده مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی این استان در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: به همت قرارگاه شهید آوینی، اجلاسیه بزرگداشت آیت الله تهامی در دستور کار دفتر انجمن مفاخر و آثار فرهنگی استان قرار گرفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: این کار با مسئولیت اجرایی فرماندار بیرجند در قالب کمیته های علمی پژوهشی، فرهنگی هنری، زیرساخت و تبلیغات و رسانه در استان آغاز شده است.

وی با بیان اینکه مقرر شده است تا از مهرماه فرآیند اجلاسیه بزرگداشت آیت الله تهامی با رویدادهای فرهنگی هنری آغاز به کار کند، افزود: گام دوم این رویداد فرهنگی در بخش علمی و پژوهشی همزمان با سالروز وحدت حوزه و دانشگاه و گام سوم در حوزه زیرساخت و تبلیغات انجام می شود.

فرخنده ادامه داد: گام چهارم و اختتامیه این مراسم همزمان با خرداد ماه سال آینده که شصتمین سالگرد وفات آیت الله تهامی است، در شهرستان بیرجند برگزار می شود.

وی در ادامه عنوان داشت: با توجه به اینکه شخصیت علمی و معنوی آیت الله تهامی مورد توجه مقام معظم رهبری قرار گرفته بحث برگزاری اجلاسیه بزرگداشت ایشان را در دستور کار قرار داده ایم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی در پایان گفت: در راستای برنامه های تکریم مفاخر استان امسال شاهد برگزاری کنگره ملی ابن حسام خوسفی هم خواهیم بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha