دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
پاکستان

حوزه/ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز به واسطه اربعین حسینی دروازه‌ای در شرق کشور برای خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی باز شده و اگر قدردان چنین ظرفیتی باشیم فوج عظیم زوار اهل بیت را در این نقطه از کشور شاهد خواهیم بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: امروز به واسطه اربعین حسینی دروازه‌ای در شرق کشور برای خدمت‌رسانی به زائران پاکستانی باز شده و اگر قدردان چنین ظرفیتی باشیم فوج عظیم زوار اهل بیت را در این نقطه از کشور شاهد خواهیم بود.

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در دیدار با جمعی از خادمان ستاد استقبال از زائران پاکستانی اربعین حسینی، اظهار کرد: از زحمات همه عزیزانی که خالصانه و صادقانه منشأ خیرات و برکات این مسیر مقدس هستند تشکر می‌کنم.

وی با تاکید بر اینکه نیاز است تا در این مسیر پربرکت هم‌افزایی افزون شود، بیان کرد: خوشبختانه از ابتدای کار این اقدام خیر با قوت آغاز شده و ادامه دارد؛ این حرکت فرصتی استثنایی برای خادمی اهل بیت است و باید قدر آن دانسته شود.

سردار شفائی ادامه داد: زوّار پاکستانی عاشقان دل سوخته اهل بیت و مردم ایران اسلامی هستند و امروز خدمت به این عزیزان توفیق عظیمی است که نسیب مردم ما شده است، سپاه پاسداران نیز تلاش دارد تا در این مسیر همراه باشد و همیشه با تمام توان و ظرفیت به میدان آمده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha