دوشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ |۲۹ محرم ۱۴۴۶ | Aug 5, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رضوی مهر

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین رضوی‌مهر تصریح کرد: خونخواهی شهید اسماعیل هنیه بر ما تکلیف است و نسل صهیونیزم را منقرض خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین سیدجلال رضوی‌مهر رئیس مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم در پیامب به مناسبت شهادت شهید اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس آورده است: بشریت باید بداند ویروسی خطرناک‌تر از میکروب صهیونیزم برای بشریت وجود ندارد و این حیوانهای درلباس انسان کثیف تر از انگل هستند که جز قوم خود سایر اقوام را بردگان خویش میدانند رفتارهای آنان با فلسطین، سیرت درندگی آنها را حکایت می کند.

تاکید می کنم موجودیت اسرائیل امروز از محور یمن، عراق، سوریه، لبنان، غزه و با پشتیبانی ایران اسلامی درباتلاق فنا و نابودی قرار دارد. دنیا سیگنال پیام مردم فلسطین را دریافته است و خون اسماعیل هنیه نوید پیروزی فلسطینیان را فریاد می کشد. دنیا بداند مردان مقاومت تا به تعداد موهای سر اسماعیل هنیه از صهیونیزم های آدم کش به درک واصل ننمایند آرام نخواهند نشست.

حال که به تقدیر الهی و تصریح امام المسلمین خامنه ای عزیز خونخواهی او بر ما تکلیف است به خدای محمد (ص) و شرافت علی(ع) خیبر شکن نسل صهیونیزم را منقرض خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha