سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
خرام

حوزه/ حجت الاسلام خرام از توزیع هفتمین مرحله از بسته‌های کمک معیشتی و خرید لوازم ضروری ۵۰ خانوار توسط مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) منطقه نجف آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام سید عبدالحمید خرام مسئول گروه جهادی امام حسین(ع) شهر یاسوج از توزیع هفتمین مرحله از بسته‌های کمک معیشتی و همچنین خرید و توزیع لوازم ضروری ۵۰ خانوار توسط مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) منطقه نجف آباد خبر داد و اظهار داشت: هفت مرحله گذشته از انجام این کار طی دو ماه اخیر، علی الخصوص به حرمت ماه محرم صورت گرفت که امیدواریم خیرین نوع دوست و نیک اندیش در ماه صفر هم محرومین را فراموش نکنند.

حجت الاسلام خرام، در مورد نحوه تهیه این وسایل گفت: خانوارهای عزتمندی که این وسایل را نیاز دارند، با مراجعه به مسجد حضرت فاطمه زهرا(س) نجف آباد شهر یاسوج، پس از شناسایی کامل، نیاز آنها ثبت و به خیرین اطلاع داده می‌شود تا برای تهیه این وسایل همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به خانوارهای عزتمند با هدف تأمین بخشی از وسایل موردنیاز و آسایش آنها انجام می‌شود، یادآور شد: این وسایل شامل فرش، یخچال، کولر، تلویزیون، آبگرمکن، پنکه، میز، صندلی، مبل، وسایل آشپزخانه، گاز، بخاری، البسه، کیف و کفش و حتی در بخش درمانی و تهیه دارو و دندان پزشکی و معرفی به مراکز خاص می‌شود.

مسئول گروه جهادی امام حسین(ع) شهر یاسوج خاطرنشان کرد: بخش بسته‌های کمک معیشتی شامل مواد خشکبار و گاهاً پروتئینی و وسایل بهداشتی می‌باشد.

وی با قدردانی از خیرین و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، ابراز کرد: خیرین و افراد نوع دوست می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت ۵۸۹۲۱۰۷۰۴۴۱۶۰۸۶۲ و کمک‌های غیرنقدی خود را به هنگام اقامه نماز ظهر و یا مغرب و عشا به مسجد حضرت فاطمه الزهرا(س) در نجف آباد شهر یاسوج مراجعه و نسبت به تحویل آن اقدام نمایند، همچنین می‌توانند با شماره تلفن ۰۹۱۰۶۱۴۷۲۳۳ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha