سه‌شنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۳ |۳۰ محرم ۱۴۴۶ | Aug 6, 2024
اراک

حوزه/حجت‌الاسلام والمسلملین واحدی گفت: موکب سید الشهدای اوقاف و امور خیریه استان مرکزی برای دهمین سال در مسجد جامع براثای کاظمین دایر می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از اراک،حجت الاسلام و المسلمین واحدی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در جمع خبرنگاران، بیان کرد: در آستانه ورود به مراسم پیاده روی اربعین هستیم که در این ایام برنامه های مختلفی از سوی اوقاف در راستای خدمت رسانی به زائرین انجام می شود.

وی افزود: در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر به زائرین حسینی تعدادی موکب در شهرهای مختلف به ویژه ساوه و اراک که در مسیر زائرین پیاده روی اربعین حسینی هستند برپا می شود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به برپایی موکب سید الشهدا در مسجد جامع براثا در شهر کاظمین اشاره کرد و گفت: این موکب با محوریت امامزادگان برای دهمین سال است که به زائرین همایش بزرگ پیاده روی حسینی خدمت رسانی می کنند.

حجت الاسلام و المسلمین واحدی با اشاره به طرح شمیم حسینی اظهار داشت: در راستای اجرای این طرح کمک به ۴۷ هیات عزاداری، ۵۶ مسجد و ۳۷ امامزاده به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان کمک شده است، در مجموع به ۱۴۰ مسجد، حسینیه و حرم امام زادگان از محل نیات واقفین کمک شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha