چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
رادیو قرآن

حوزه/ «چشمه طوبی» عنوان برنامه‌ای از گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن است که با ایجاد فضایی مطلوب و رقابتی سالم، به موضوع سبک زندگی می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، برنامه «چشمه طوبی» فرصت مناسبی برای محک اطلاعات شنوندگان و مخاطبان است و سؤالات این مسابقه از مفاهیم قرآن، اطلاعات عمومی درباره قرآن کریم، واژگان قرآنی، دانستنی‌ها، قرائت قرآن و علوم قرآنی طرح شده و موضوع اختصاصی هر قسمت از برنامه نیز حول یک موضوع اخلاقی تعیین شده است.

مسابقه برگزار شده در برنامه چشمه طوبی با موضوع سبک زندگی، هر روز هفته یک منتخب دارد که در روز پنجشنبه رقابت پایانی میان منتخبان برگزار و به برنده هفته مبلغ ۵۰۰ هزارتومان هدیه اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان جهت شرکت در این مسابقه می‌توانند مشخصات فردی خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۰۰ ارسال کرده و یا از طریق شماره تلفن‌های ۲۲۰۴۳۰۱۷ و ۲۲۰۵۱۶۳۲ به‌طور زنده و برخط یکی از رقابت‌کنندگان در این مسابقه باشند.

تهیه‌کنندگی این برنامه را فاطمه گنجی با گویندگی آسیه گرجی و محمد مطلب به عهده داشته که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ و به مدت ۹۰ دقیقه به روی آنتن می‌رود.

اعجاز قرآن در میزگرد تخصصی «رازماندگاری»

از جمله دیگر برنامه‌های این شبکه رادیویی میزگرد تخصصی «رازماندگاری» که با هدف آشنایی مخاطبان با اعجاز قرآن کریم و بررسی شبهات پیرامونی آن، هر هفته چهارشنبه شب‌ها ساعت ۲۱:۰۵ به مدت ۵۰ دقیقه از رادیو قرآن پخش می‌شود.

این برنامه فردا چهارشنبه ۱۷ مرداد به موضوع اعجاز قرآن و طرح شبهه در خصوص مثلیت قرآن پرداخته و کارشناسان میهمان آن محمد عینی‌زاده موحد و فرزانه روحانی خواهند بود.

بررسی موضوع انفاق در برنامه «طلیعه»

برنامه دیگر شبکه رادیوی قرآن «طلیعه» نام دارد که در فصل جدید پخش خود به عنوان یک برنامه صبحگاهی سعی کرده تا با بهره‌مندی از قرآن کریم و سند تحول سازمان صدا و سیما، برنامه‌ای درخور شنوندگان علاقه‌مند به این شبکه رادیویی را روی آنتن بفرستد.

از جمله بخش‌های شنیدنی این برنامه می‌توان به «لبخند صبح» برگرفته از کلام کارشناسان و صاحب نظران، «سفر به شهرها و روستاهای کشور»، «شیرین بیان» با موضوع طب سنتی و اسلامی، «کاغذ کاهی» ویژه بیان خاطرات شیرین اساتید قرآن، «خبرهای روز قرآنیان» در بخش روی میز خبر قرآنی و همچنین قرآن و ترجمه در بخش «آوای قرآن» و بخش نوجوانان اشاره کرد.

محبوبه کلانتر، تهیه‌کنندگی این برنامه صبحگاهی را با اجرای غلامرضا احمدی، مهدی صفری و حمید عبیری به عهده دارد.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha