چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نواب

حوزه/ اسرائیل برای نابودی جهان اسلام آمده است و تا هدفش محقق نشود دست بردار نیست. اما نباید از این نکته غافل شد که نه‌تنها مسلمانان که تمام مردم دنیا بیدار شده‌اند و اسرائیل باید پاسخگوی جنایات خود همانند به شهادت رساندن مجاهد شهید اسماعیل هنیه باشد. دنیا در انتظار انتقام ماست و ما نیز از جو سازی‌های رسانه‌ای نمی‌ترسیم و در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، به همت معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه ادیان و مذاهب مراسم گرامیداشت مجاهد شهید اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی حماس با حضور و سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید ابوالحسن نواب مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین نواب ضمن تسلیت شهادت مجاهد بزرگ شهید اسماعیل هنیه، گفت: شهید هنیه در جنگ اخیر غزه تعداد زیادی از فرزندان خود را از دست داد اما هرگز تسلیم نشد و به آرزوی خود که همان شهادت بود رسید. رژیم صهیونیستی در کشور ما ایران اسلامی، مهمان ما را شهید کردند و ما انتقام شهادت مهمان‌مان را خواهیم گرفت.

مؤسس و رئیس هیئت امنای دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه اخیرا در فضای مجازی به شدت بر روی مسئله فلسطین کار می‌شود، گفت: برخی عناصر ضد انقلاب و دیگر طیف‌های مخالف مسئله فلسطین در داخل کشور در فضای مجازی در تلاش هستند تا مسئله مهم فلسطین را کمرنگ جلوه داده و بگویند که فلسطین چرا و ما چرا؟. باید در جواب این افراد گفت که مسئله فلسطین به مسلمان بودن ما برمی گردد، ما مسلمانیم و در قبال مسلمانان جهان مسئولیم چراکه حمایت از فلسطین به اسلامیت ما بر می‌گردد.

حجت الاسلام والمسلمین نواب افزود: قریب به یک قرن است که مسئله اشغال فلسطین توسط یک غده سرطانی که رژیم صهیونیستی نام دارد از مسائل مهم جهان اسلام به شمار می‌رود. علمای مسلمان از مسئله فلسطین به صورت اخص حمایت کرده و فراخور مسئولیت‌شان نسبت به این مسأله واکنش نشان داده‌اند. علمای شیعه نیز همچون آیت الله گلپایگانی و آیت الله خویی از همان ابتدای اشغال فلسطین، از این مسئله ابراز نگرانی کرده و با فلسطینیان همدردی کرده‌اند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی به دنبال تفرقه و نفرت پراکنی بین شیعه و سنی و تمام مسلمانان است. فرقه‌افکنی، تلاش برای تجزیه کشورهای اسلامی، حمایت از گروه‌های تروریستی، حمله به کشورهای اسلامی از جمله تلاش‌های رژیم صهیونیستی در جهان اسلام با هدف تضعیف کشورهای اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین نواب در پایان افزود: امام خمینی(ره) در یکی از سخنرانی‌های خود ۱۵ بار اسم اسرائیل و ۱۳ بار اسم شاه را آورده است تا اهمیت این موضوع را نشان دهد و ایشان بیان می‌کند تا مسئله فلسطین و مشکل اسرائیل حل نشود مشکل مسلمانان حل نخواهد شد و به همین جهت باید گفت مسئله فلسطین ربطی به انقلابی بودن و انقلابی نبودن ما ندارد و به مسلمان بودن ما مربوط می‌شود. اسرائیل برای نابودی جهان اسلام آمده است و تا هدفش محقق نشود دست بردار نیست. اما نباید از این نکته غافل شد که نه‌تنها مسلمانان که تمام مردم دنیا بیدار شده‌اند و اسرائیل باید پاسخگوی جنایات خود همانند به شهادت رساندن مجاهد شهید اسماعیل هنیه باشد. دنیا در انتظار انتقام ماست و ما نیز از جو سازی‌های رسانه‌ای نمی‌ترسیم و در کنار مردم مظلوم فلسطین ایستاده‌ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha