چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
برقعی

حوزه/ مدیر جامعه الزهرا (س) با بیان اینکه همه ما باید برای آینده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برنامه و نقشه راه داشته باشیم، گفت: باید بدانیم در سطح ملی و بین المللی چه اتفاقاتی رخ می دهد و اتفاق خواهد افتاد و بر اساس مبانی که داریم، برای آینده برنامه ریزی کنیم و گام برداریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، سید زهره برقعی در رویداد آینده پژوهی مدیران که با حضور جمعی از مدیران و مسئولان جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برگزار شد، عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب مدظله‌العالی در چهل سالگی انقلاب اسلامی، بیانیه گام دوم انقلاب را تبیین فرمودند.

مدیر جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها با بیان اینکه هم اکنون چهل سال از تاسیس جامعه‌الزهرا سلام‌الله‌علیها می‌گذرد، تصریح کرد: همه ما باید برای آینده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها برنامه و نقشه راه داشته باشیم.

برقعی تأکید کرد: ما باید بدانیم در سطح ملی و بین المللی چه اتفاقاتی رخ می دهد و اتفاق خواهد افتاد و بر اساس مبانی که داریم، برای آینده برنامه ریزی کنیم و گام برداریم.

وی با اشاره به برگزاری رویداد آینده پژوهی مدیران، توصیه کرد: شما باید آینده جامعه الزهرا سلام‌الله‌علیها را به صورت نظام مند ترسیم کرده و بسازید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha