چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
حسینی بوشهری

حوزه/ نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، گفت: اقدامات صورت گرفته توسط فرماندهی انتظامی استان بوشهر قابل تقدیر است و این خدمات باید به نحو احسن برای جامعه تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهر عصر امروز در دیدار با فرمانده و معاونین نیروی انتظامی استان بوشهر، اظهار داشت: فراجا به عنوان یک نیروی خستگی ناپذیر در ماموریت‌های متنوع خود موفق عمل کرده است.

نایب رییس مجلس خبرگان رهبری، با بیان اینکه پلیس در میدان خدمت به جامعه و انقلاب اسلامی به خوبی درخشیده است، گفت: اقدامات صورت گرفته توسط فرماندهی انتظامی استان بوشهر قابل تقدیر است و این خدمات باید به نحو احسن برای جامعه تبیین شود.

آیت الله حسینی بوشهری خاطرنشان کرد: پلیس در عین عمل به اجرای قانون باید مطالبات مردمی را به مسئولین مرکز منعکس کند تا در تصمیم گیری‌ها شاهد رضایتمندی جامعه باشیم.

وی با تأکید بر اینکه رضایت مردم، سرمایه برای پلیس محسوب می‌شود، ابراز کرد: باید تلاش کرد تا چهره محبوب و زیبای نیروی انتظامی و دریابانی ما روز به روز در جامعه نمایان‌تر شود.

رییس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، با بیان اینکه پلیس در عرصه خدمت به مردم و برقراری حفظ امنیت و آرامش جامعه شهیدان زیادی به انقلاب اسلامی تقدیم کرده است، عنوان کرد: امروز پلیس مقتدر ما، پناهگاه مردم است.

نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه پلیس فتا اقدامات بسیار برجسته و قابل توجهی در تأمین امنیت فضای مجازی داشته است، اظهار کرد: امروز با تلاش این پلیس تخصصی، شاهد خنثی سازی توطئه‌های دشمن هستیم.

نماینده مردم استان بوشهر در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: دشمن در عرصه فیزیکی شکست خورده و امروز مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، وظیفه همگانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha