چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
سید محمد سعیدی پیام

حوزه/ تولیت حرم مطهر بانوی کرامت ضمن تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه جامعه خبری گفت: خبرنگارانی همچون شهید محمود صارمی که در جبهه حق قرار گرفته در حقیقت قدم در راه انبیای الهی گذاشته و وارثان این راه پر فایده هستند و با هر کلمه و حرفی که ثبت می‌کنند به آگاهی و امید مردم افزوده و آنها را از تاریکی به سمت نور سوق می‌دهند.

آیت الله سید محمد سعیدی تولیت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و امام جمعه قم در پیامی از زحمات خبرنگاران تقدیر کرد.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

عرصه خبر عرصه مهم و خطیری است که در طول تاریخ چه دستگاه الهی و چه دستگاه شیطانی از آن بهره برده و همان‌طور که شریف‌ترین انسان‌ها از آن برای هدایتگری و آگاهی‌بخشی مردم استفاده کرده‌اند، خبیث‌ترین انسان‌ها نیز از آن سوءاستفاده کرده و مقاصد شوم خود را با همین ابزار پیش برده‌اند.

خبرنگارانی همچون شهید محمود صارمی که در جبهه حق قرار گرفته و با عینک الهی پیام‌های روشن، جامع و درستی از واقعیات را مخابره می‌کنند در حقیقت قدم در راه انبیای الهی گذاشته و وارثان این راه پر فایده هستند و با هر کلمه و حرفی که ثبت می‌کنند به آگاهی و امید مردم افزوده و آنها را از تاریکی به سمت نور سوق می‌دهند.

اهمیت روایت درست وقایع تاریخی و استفاده از شیوه‌های درست اطلاع‌رسانی به‌قدری است که می‌تواند پیروزی ظاهری حکومتی ابرقدرت را به شکستی واقعی در طول تاریخ تبدیل کند و این کاری است که امام سجاد علیه‌السلام و حضرت زینب سلام‌الله‌علیها به‌عنوان خبرنگاران عاشورا به‌درستی و بدون واهمه از دشمن انجام دادند.

اینجانب ضمن گرامی داشت یاد همه خبرنگارانی که جان خود را در مسیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی حقایق الهی فدا کردند به‌ویژه بیش از ۱۶۰ خبرنگار شهید غزه، از تلاش‌های مجاهدانه جامعه خبری امت اسلامی تقدیر و تشکر می‌کنم، پایداری و ایستادگی در طرف درست تاریخ را برای همه آنها آرزومندم و خیر و صلاح این جهادگران عرصه تبیین را از خداوند متعال مسئلت دارم.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها و امام‌جمعه قم

سید محمد سعیدی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha