چهارشنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۳ |۱ صفر ۱۴۴۶ | Aug 7, 2024
DSC_6988.JPG

حوزه/ نویسنده و کارگردان مستند مزد خدمت با اشاره به وسعت تاثیرگذاری امور مساجد استان خراسان عنوان کرد: همه می بینیم در هر محله‌ای که مساجد خط‌شکن شوند، مشکلاتی مثل همین اسکان زائران و مشکلات محلات حل می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مشهد، مراسم رونمایی از پوستر و اکران مستند مزد خدمت با حضور خانواده شهیدان اصلانی، دارایی، رضازاده و زینال‌زاده، حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی مهدوی ارفع، رئیس مرکز رسیدگی به امور مساجد استان‌های خراسان و محسن داوری، فرماندار مشهد مقدس برگزار شد.

حمیدرضا معشوقی، مدیر مرکز هنر و رسانه امور مساجد استان‌های خراسان و نویسنده و کارگردان مستند مزد خدمت در این مراسم گفت: به جرات باید به این امر اذعان کنم که لحظه‌ای در دوران ضبط و تولید این مستند نبوده است که اسم و رسم شهیدان اصلانی و دارایی از شهدای حرم مطهر رضوی به میان نیامده باشد.

وی ادامه داد: هر وقت مشکلی برمی‌خوردیم با کوچک‌ترین یادبود این شهیدان آن مشکل حل می‌شد. این مستند روایتی از خدمت‌رسانی اهالی محلات سیدی و طرق با محوریت مساجد و ائمه جماعات آن است.

نویسنده و کارگردان مستند مزد خدمت با اشاره به وسعت تاثیرگذاری امور مساجد استان خراسان عنوان کرد: همه می بینیم در هر محله‌ای که مساجد خط‌شکن شوند، مشکلاتی مثل همین اسکان زائران و مشکلات محلات حل می شود.

همچنین در این مراسم با حضور حجت‌الاسلام پاکدامن، جانباز حادثه حرم مطهر رضوی و حجت‌الاسلام محسن اصلانی، فرزند شهید حادثه حرم مطهر رضوی، از خانواده‌های شهیدان، اصلانی، دارایی، رضازاده و زینال‌زاده تجلیل شد.

انتهای پیام 313/49

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha