سه‌شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ |۲۸ صفر ۱۴۴۶ | Sep 3, 2024
پویش "تنهای‌مان نگذارید" ستاد امر به معروف

حوزه/ با شرکت در پویش "تنهای‌مان نگذارید" انتقادات و مطالبات خود نسبت به دبیر، اعضا و عملکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم را بیان کنید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم در راستای ترویج امر و نهی به کارگزاران و مطالبه از مسئولان و نیز نهادینگی فریضه پاسخ‌گویی مسئولان، پویش انتقاد و مطالبه از ستاد امر به معروف را برگزار کرده است.

بر اساس این گزارش: در این راستا این ستاد از تمامی دغدغه‌مندان فریضتین تقاضامند کرده، انتقادات و مطالبات خود نسبت به شخص دبیر، اعضا و عملکرد ستاد را به آدرس @Dabir_Gom ارسال کنند.

در این پویش تاکید شده است: بدیهی است با انتقادات و مطالبات شما مسئولانه برخورد خواهد شد، این موارد به عنوان سرمایه‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر مورد بهره‌برداری قرار گرفته و برای اطلاع عموم منتشر خواهد شد.

انتهای پیام

اجرای پویش "تنهای‌مان نگذارید" / ستاد امر به معروف آماده شنیدن مطالبات و انتقادها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • زهرا IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 0
    حمایت از گران فروشی به بهانه فروش اقساطی در سرای ایرانی قم و فشار بر مردم مستضعف که توان خرید نقدی کالای مناسب از ایشان سلب شده، دشمنی با قرآن است، آیا همین گران فروشی باعث عذاب قوم شعیب نشد؟ فروشندگان و نهادهای نظارتی و اتحادیه ها و ستاد امر به معروف و نهی از منکر در امر گران فروشی مقصر می باشند.
    • حسن IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
      0 0
      احسنت
    • باقر IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
      0 0
      امام علی(ع) فرمودند:«چشم‌ها نخشکید مگر بر اثر سخت دلها و دل‌ها سخت نشد، مگر به سبب گناه زیاد»؛ فروشگاه ها به دلیل مرگ تدریجی ارزش پول(ناشی از ربای بانکی)، و در جهت فروش کالاهای گرانقیمت(ناشی از مبادله ارزی نابرابر یا همان گرانفروشی دلار) به مردم مستضعف(ناشی از عدالت گریزی در پرداخت دستمزدها)، کالاها را اقساطی می کنند تا مردم در دراز مدت بتوانند تسویه حساب نمایند، به شرطی که خود نیز رباخواری نمایند!
  • ؟ IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    0 0
    ستاد در ارتباط با ادارات و نهادها چقدر تلاش کرده تا هر کدام به سهم خودشان کار فرهنگی و تبلیغاتی داشته باشند؟
  • جواد IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۸
    1 0
    کارمند شریف و پاکدامنی را می شناسم که متوجه ارتشا در اداره خود شد و بنا به عمل به وظیفه امر به معروف مراتب را به مقامات مسئول گزارش داد که همین امر باعث ایجاد مشکلات متعددی برایش شد.بنابراین باید فکری برای کسانی که به این شکل به این فریضه الهی عمل می کنند کرد
  • چرا؟ IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۳/۰۵/۱۹
    0 0
    شيخنا چرا طرح نور را سیاهی آور معرفی می کنند و شما ساکتید؟! مگر مقابله با قتل، دزدی و ... باعث از بین رفتن آنها شده که از مقابله با بی حجابی و بدحجابی چنین توقعی دارند؟ چرا کسی که سکان دار اجراء شده ، سلاح تضعیف نیروی انتظامی را در دست گرفته است؟ مجرم متمرد را توی دنیا چیکار باهاش می کنند؟ باید بگذاریم تعاونی اثم و عدوان غربی در اینجا هم نضج بگیرد و کانون خانواده ها را ویران کند؟
    • حمایت IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۰
      0 1
      نيروي انتظامي در عرصه هاي مختلف مظلوم هست بخصوص در ميدان مقابله با حجاب و حيازدايي. بايد حمايت همه جانبه از اين نيرو به ويژه در مقوله یادشده بشود و مستمر ادامه بیابه.
    • اصلاح IR ۰۸:۲۹ - ۱۴۰۳/۰۵/۲۲
      0 0
      نيروي انتظامي در عرصه هاي مختلف مظلوم هست بخصوص در ميدان مقابله با بی حجابی و حيازدايي. بايد حمايت همه جانبه از اين نيرو به ويژه در مقوله یادشده بشود و مستمر ادامه بیابه.