پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
مطیعی

حوزه/ مسئولان استان سمنان طی پیام های جداگانه در پی درگذشت ابوالزوجه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، این مصیبت را به وی تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، مسئولان استان سمنان طی پیام های جداگانه در پی درگذشت ابوالزوجه حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان، این مصیبت را به وی تسلیت گفتند.

تسلیت استاندار سمنان

سید محمد رضا هاشمی ،  استاندار سمنان با انتشار پیامی درگذشت پدرخانم بزرگوار حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

سرور ارجمند جناب حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ، نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

سلام علیکم بما صبرتم

خبر درگذشت پدر خانم بزرگوارتان شادروان حاج سید فضل الله طاهری ، پدر بزرگوار شهید والامقام سید حسن طاهری ، موجب تاثر و تالم اینجانب گردید.‌

بدینوسیله ضایعه ی ارتحال این انسان وارسته و ارادتمند اهل بیت علیهم السلام و خادم صدیق انقلاب را به جنابعالی ، بیت معزز و خاندان محترم ، تسلیت و تعزیت عرض نموده ، ضمن آرزوی علو درجات و هم نشینی آن مرحوم با فرزند شهیدش ، برای جنابعالی و سایر بازماندگان صبر و اجر از درگاه ایزد متعال خواستارم .

تسلیت مدیرکل تبلیغات اسلامی استان در پی درگذشت ابوالزوجه‌ نماینده ولی فقیه در استان سمنان

حجت الاسلام علیرضا قنبری، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در پیامی درگذشت ابوالزوجه‌ حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

حضرت حجت الاسلام والمسلمین مطیعی

نماینده محترم ولی فقیه در استان سمنان

خبر ارتحال ابوالزوجه بزرگوارتان موجب تأثر و تألم خاطر شد.

اینجانب مصیبت وارده را به حضرتعالی و خانواده مکرمه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال در ایام سوگواری سالار شهیدان، برای آن فقید سعید رحمت و رضوان الهی، برای بازماندگان، صبر و اجر و برای شما، سلامتی و توفیقات روزافزون مسئلت دارم.

تسلیت فرمانده انتظامی استان سمنان در پی درگذشت پدر همسر مکرّمه‌ حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی

سردار جلیل موقوفه ئی، فرمانده انتظامی استان سمنان، با انتشار پیامی درگذشت ابوالزوجه حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان را تسلیت گفت.

بسم الله الرحمن الرحیم

«إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُون»

ضایعه غم انگیز درگذشت ابوالشهید «حاج سید فضل‌الله طاهری» پدر شهید والامقام سیدحسن طاهری و از کسبه و بازاریان متدین و انقلابی شهر سمنان موجب تاثر بسیار و تألم خاطر همگان شد.

امروز برای همه ما باور اندوه از دست دادن این گوهر گرانبها سخت و جانکاه است و یقیناً خدمات ارزشمند ایشان در یادها و خاطرات همه، جاودانه و ماندگار خواهد بود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ فرماندهی انتظامی استان سمنان درگذشت این پدر دلسوز را به محضر نماینده ولی فقیه در استان، حضرت حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی تسلیت عرض کرده و از درگاه ایزد منان برای آن عزیز از دست رفته، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

تسلیت امام جمعه شاهرود به امام جمعه سمنان

حجت الاسلام عباس امینی، امام جمعه شاهرود در پیامی درگذشت ابوالزوجه‌ حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان را تسلیت گفت.

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقای مطیعی(زیدعزه)

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام‌جمعه معزز سمنان

خبر ارتحال ابوالشهید و ابوالزوجه جنابعالی واصل و موجب تاثر گردید . این مصیبت را به جنابعالی، خانواده محترم و سایر بستگان تسلیت گفته برای آن فقید سعید همنشینی با شهید عزیزش و برای بازماندگان صبر و اجر از خدای سبحان مسالت مینمایم .

تسلیت مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان به نماینده ولی فقیه در استان

مرکز خدمات حوزه های علمیه استان سمنان، با انتشار پیامی درگذشت ابوالزوجه حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان را تسلیت گفت.

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

سرور ارجمند حضرت حجت الاسلام والمسلمین مطیعی (زیدعزه)

نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان

درگذشت ابوالزوجه حضرتعالی مرحوم مغفور حاج سیدفضل الله طاهری  پدر شهید والا مقام سیدحسن طاهری  موجب تاثر و اندوه گردید. با ابراز همدردی، فقدان آن عزیز سفر کرده را به حضرتعالی و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند تبارک و تعالی برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و برای جنابعالی، همسر مکرمه تان و سایر بازماندگان اجر جزیل و صبر جمیل مقرون صحت و سلامت مسالت می نمایم‌.

ان شاءالله خداوند تبارک و تعالی روح پاک آن فقید سعید را در اعلی علیین با شهید گرانقدرش و حضرت اباعبدالله الحسین(سلام الله علیه) محشور و قرین رحمتش فرماید.

تسلیت روابط عمومی مجمع علماء استان سمنان به امام جمعه سمنان

روابط عمومی مجمع علماء استان سمنان در پیامی درگذشت ابوالزوجه‌ حجت الاسلام والمسلمین مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان را تسلیت گفت.

بسمه تعالی

کل نفس ذائقه الموت

نماینده معزز ولی فقیه در استان و امام جمعه  محترم سمنان حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ مرتضی مطیعی

با نهایت تاسف و تاثر

فقدان ابوالزوجه بزرگوارتان،ابوالشهید  مرحوم مغفور حاج سید فضل الله طاهری را محضر شما و خانواده بزرگوار تسلیت عرض نموده و برای ایشان هم نشینی با ابرار و صلحا،همچنین برای شما و بیت آن مرحوم از درگاه خدای متعال صبر و اجر مسئلت مینمائیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha