پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
برگزاری کارگاه آموزش خانواده با موضوع تربیت جنسی فرزندان

حوزه/ کارگاه آموزشی با موضوع «کنترل شهوات» ویژه متربیان و مربیان پایگاه‌های تابعه حوزه ام ابیها با تدریس حجت الاسلام ستارزاده برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام مهدی ستارزاده مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج امام حسین (ع) قم در جمع مربیان و متربیان گفت: میزان کنترل شهوات در سنین بزرگسالی ارتباط مستقیم با تربیت جنسی فرزندان در خردسالی دارد و با توجه به اینکه 80 درصد یادگیری از طریق قوه بینایی است و نوزاد با دیدن، شروع به یادگیری می‌نماید و لذا نتیجه آموزش به مراقبت و آموزش والدین برمیگردد.

وی در ادامه راهکارهایی را برای مربیان بیان کرد و بهره گیری از راهنمایی یک مشاور مورد اعتماد برای حل مشکلات جنسی کودکان را لازم دانست و در برابر کنجکاوی های جنسی کودکان، تکنیک حواس‌پرتی و در مقابل اشتباهات آنان، اصل تغافل و نادیده انگاری را توصیه کرد.

حجت الاسلام ستارزاده با بیان اینکه بهتر است محبت از طریق مادر به فرزند پسر و از طریق پدر به فرزند دختر ابراز شود، گفت: کنترل غیرمستقیم کودکان در ارتباط گیری با همسالان بسیار مهم است و نیز استفاده از فضای مجازی توسط کودک باید تحت نظر والدین و از سیستم رایانه داخل فضای عمومی منزل اتفاق بیفتد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha