پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
تبریز

حوزه/ محمدی گفت: سواد رسانه‌ای و روایت سازی‌های صحیح و مطابق واقعیت جزو وظایف خبرنگاران است.

یه گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی چهارشنبه شب، در مراسم روز خبرنگار که در استانداری برگزار شد، اظهار داشت: سواد رسانه‌ای و روایت سازی‌های صحیح و مطابق واقعیت جزو وظایف خبرنگاران است و اصحاب رسانه باید سعی کنند در مقابل پمپاژ خبرهای نادرست، خبرهای درستی مطابق با فناوری‌های روز اطلاع رسانی کنند.

وی با بیان اینکه ۱۷ مردادماه، روزی برای تجلیل از انسان‌های بیدار جامعه، صاحبان قلم، قدرت نرم و فکر و اندیشه است، افزود: خبرنگاران تمامی ۳۶۵ روز سال فعال بوده و متعهد به حرفه خود در جهت تعالی جامعه فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: تبیین تمامی فعالیت‌های مسئولان در سطوح مختلف توسط خبرنگاران و صاحبان اندیشه و فکر انجام می‌گیرد.

محمدی با بیان اینکه بسیاری از خبرنگاران جزو انسان‌های متعهد بوده و آگاهی و بصیرت اهالی رسانه‌ استان به حدی بالاست که در جریانات سال ۱۴۰۱ حتی یک رسانه از استان ما احضار نشد، اظهار کرد: رسانه‌های استان نقش بصیرت افزایی ملت و جوانان کشور را فراموش نمی‌کنند.

سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، با بیان اینکه دولت سیزدهم در طول سه سال گذشته همواره از اصحاب رسانه حمایت کرده و انتقادات صحیح و منصفانه رسانه‌ها را با جان و دل شنیده است، گفت: ما همواره از مسئولان دولتی درخواست کرده‌ایم تا در معرض پرسش رسانه‌ها قرار بگیرند و در راستای تنویر افکار عمومی نیز برخورد خوبی با رسانه‌ها داشته باشند.

وی ادامه داد: سردار خرّم، استاندار فقید و شهید رحمتی استاندار شهید آذربایجان شرقی همواره به مسئولان استانی تأکید داشتند که با حضور در دفاتر رسانه‌ها، سوالات را بی‌جواب نگذارند و حتی اگر انتقادی باشد، به آن پاسخ بدهند، چرا که باید تمامی مسئولان پاسخگوی مطالبات مردم باشند.

وی تصریح کرد: طی ماه‌های گذشته کشور و به‌خصوص استان ما شرایط بسیار سختی را سپری کرده و در شوک‌ درگذشت استاندار، شهادت شهدای خدمت و برگزاری پنج انتخابات قرار گرفته‌ایم که در تمامی این رویدادها و برنامه‌ها و مراسمات مختلف، رسانه‌ها نقش بسیار مهم و موثری ایفا کردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha