پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
زط

حوزه / حجت الاسلام شریفیان آرانی گفت: خبرنگاران کشورمان نقش مهمی در شناساندن فلسلفه اربعین برای تمام ادیان و مذاهب مختلف جهان دارند.

حجت الاسلام سید عباس شریفیان آرانی مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، ضمن تبریک روز خبرنگار به تمام خبرنگاران به خصوص خبرنگاران ایثارگر غزه که پیروزی مردم غزه را به دنیا نشان می‌دهند، اظهار داشت: امسال هم خبرنگاران کشورمان همانند سال‌های قبل با اعتقاد و عشق به حضرت سیدالشهدا(ع) در برابر بایکوت پوشش رسانه‌ای اربعین حسینی توسط رسانه‌های غربی جهاد خواهند کرد و دعای ولی امر مسلمین را به همراه خواهند داشت.

وی یکی از مصادیق بارز جهاد و مقاومت را ایجاد تفکر برای جهانی کردن اربعین حسینی دانست و ابراز کرد: خبرنگاران کشورمان نقش مهمی در شناساندن فلسلفه اربعین برای تمام ادیان و مذاهب مختلف جهان دارند.

مدیر مدرسه علمیه آیت الله مدنی کاشان، بر لزوم ترویج فلسفه قیام نهضت عاشورا در پیاده روی اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: خبرنگاران با تصویر برداری، تهیه فیلم و تولید محتوا می‌توانند این رویداد حماسی و میلیونی را به خوبی در معرض دید جهانیان قرار دهند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha