پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
مراسم اعزام کاروان تدارکاتی اربعین حسینی

حوزه / مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی با بیان اینکه 30 مبلغ خواهر و برادر با هدف پاسخگویی به سوالات شرعی ، شبهات زائران در این موکب حضور دارند ، ادامه گفت: سخنرانی شخصیت های حوزوی همانند سالهای گذشته هر شب در این موکب برگزار می شود ارائه خدمات فرهنگی ، درمانی، پذیرایی با حضور 100 خادم افتخاری از دیگر اقدامات موکب امام رضا(ع) در اربعین است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری حوزه از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی امروز چهارشنبه 17 مردادماه در مراسم اعزام کاروان تدارکاتی اربعین حسینی موکب امام رضا (ع) گفت: در ایام اربعین امسال تلاش شده خدمتگذاری به زائران در همه استان های مختلف نسبت به سال های گذشته پررونق تر باشد.

وی با بیان اینکه موکب امام رضاع(ع) از استان خراسان رضوی در شهر کربلا مستقر می شود، افزود: از جمله اقدامات این موکب یک دستگاه نانوایی سیار با ظرفیت پخت روزانه 4 هزار قرص نان، توزیع روزانه ۲۰۰ قالب یخ خواهد بود، این موکب آمادگی پذیرش 1200 نفر اسکان و پذیرایی در کربلا را خواهد داشت.

مدیر کل اوقاف و امورخیریه خراسان رضوی با اشاره به اینکه 30 مبلغ خواهر و برادر با هدف پاسخگویی به سوالات شرعی ، شبهات زائران در این موکب حضور دارند ، ادامه داد: سخنرانی شخصیت های حوزوی همانند سالهای گذشته هر شب در این موکب برگزار می شود ارائه خدمات فرهنگی، درمانی ، پذیرایی با حضور 100 خادم افتخاری از دیگر اقدامات موکب امام رضا (ع) در اربعین است.

گفتنی است: کاروان تدارکاتی اربعین با حدود 10 دستگاه تریلی و کامیون با حضور خبرنگاران و خدمت گذاران موکب امام رضا(ع) به کربلا اعزام شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha