پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
ر

حوزه / سومین دوره «آرایش تهاجمی در مواجهه با شبهه» با پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور در مدرسه ولی عصر(عج) قمصر آغاز شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، سومین دوره سه روزه «آرایش تهاجمی در مواجهه با شبهه» با پیام آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور و با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان، سرپرست و معاونین حوزه علمیه کاشان و به همت معاون پژوهش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه کشور آغاز شد.

حجت الاسلام نصرالله درویشی معاون پژوهش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه کشور در حاشیه این مراسم، اظهار داشت: این سومین دوره آموزشی روش شناسی پاسخ به َشبهات با موضوع آرایش تهاجمی در مواجهه با شبهه است که از پنج شنبه تا شنبه در مدرسه علمیه ولی عصر قمصر در حال برگزاری است.

وی افزود: این دوره با حضور بیش از ۸۰ طلبه فاضل سطح سه و چهار حوزه در ۴ کارگاه تخصصی الحاد، زن و خانواده، معنویت سکولار و حکمرانی با حضور اساتید شاخص و توانمند برگزار می‌شود.

معاون پژوهش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه، آموزش و تربیت اساتید و طلاب در عرصه پاسخگویی به شبهه را از مهمترین اهداف برگزاری این دوره عنوان کرد و یادآور شد: این دوره را معاونت پژوهش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه کشور راهبری می‌کند.

حجت الاسلام درویشی ضمن قدردانی از همکاری مدیریت حوزه علمیه کاشان و مدیریت مدرسه علمیه ولی عصر قمصر در برگزار این دوره، ابراز کرد: این دوره به قدری حائز اهمیت بود که آیت الله اعرافی پیامی را برای این دوره صادر کردند.

وی خاطرنشان کرد: در پایان، اساتید و طلابی که در این دوره شرکت می‌کنند به منظور پاسخگویی به شبهات در کارگاه‌های تخصصی ساماندهی خواهند شد.

معاون پژوهش مرکز مطالعات و پاسخگویی به شبهات حوزه‌های علمیه، اظهار کرد: پس از برگزاری این دوره تخصصی دوره تکمیلی آن نیز که زمان آن متعاقبا اعلام خواهد شد، برگزار می‌شود.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha