پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
ز

حوزه / نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: کسانی که عضو شورای انقلاب فرهنگی هستند، می گویند اگر کسی مسلح به آثار شهید مطهری باشد ۹۰ درصد شبهات امروز را پاسخ می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از کاشان، حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسینی صبح امروز در سومین دوره سه « آرایش تهاجمی در مواجهه با شبهه» در مدرسه علمیه ولی عصر قمصر پایتخت گل و گلاب ایران به سه واژه صبر در قرآن اشاره کرد و افزود: صابر معنایش این نیست که همدیگر را به صبر توصیه کنیم می فرماید صابر و من با دیدن صبرکسی که در قله هست صبرخودم را بالا بیاورم.

امام جمعه کاشان به صبر خانواده شهدا اشاره کرد و افزود : کاشان ۸ هزار مادر دو شهید و ۸۶ مادر۴ شهید دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان اینکه همه در معرض وسوسه شیطان هستیم، گفت: شیطان به هیچ کس حتی به آیت الله العظمی، نماینده ولی فقیه ، استاد متبحر حوزه ، خانم چادری، مانتویی و جوان دانشجو رحم نمی کند لذا در برابر وسوسه شیطان باید کاملا هوشیار باشیم و به خدای متعال پناه ببریم.

نماینده ولی فقیه درکاشان به زیبایی های قرآن اشاره کرد و گفت: مرحوم علامه در المیزان آورده که زلیخا خودش رابه حضرت یوسف عرضه کرد حضرت یوسف فرمود معاذالله.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد : کلاس توحید پیامبراکرم خیلی بالا است که فرمود خدا با ما است اما حضرت موسی فرمود ان معی با من.

عضوخبرگان رهبری با بیان اینکه دعوت پیامبر اکرم اصول سه گانه ما می باشد گفت: دعوت پیامبر اکرم قرآن می باشد لذا طلاب به عنوان مرزبانان از دعوت رسول خدا (ص) حفاظت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با بیان طلاب باید مبانی را اول خوب یاد بگیرند گفت: آثار شهید مطهری، آیت الله مصباح یزدی،مقام معظم رهبری و علامه طباطبایی باید به عنوان منظومه برای رفع شبهات استفاده شود.

نماینده ولی فقیه در کاشان افزود: کسانی که عضوشورای انقلاب فرهنگی هستند می گویند اگر کسی مسلح به آثار شهید مطهری باشد ۹۰ درصد شبهات امروز را می تواند پاسخ بدهد.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha