پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
تبریز

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی گفت: امروز عامه جریان رسانه استان پای کار فعالیت‌های استانی است و در دوران‌های مختلف نیز اثرگذاری بالایی داشته است که امیدوایم رسانه‌های استان سربلند و سرافراز به فعالیت مداوم خود ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، سیدمحمدحسین بلاغی، مدیرکل ارشاد اسلامی استان، شامگاه ۱۷ مردادماه، در مراسم روز خبرنگار که در محل استانداری برگزار شد، گفت: در دولت سیزدهم تلاش کردیم تا تسهیل‌گر امور اصحاب رسانه باشیم ولی گاهی زورمان نرسیده و نتوانستیم در حد انتظارها نقش ایفا کنیم.

وی تاکید کرد: رسانه در میدان جنگ نرم، تعیین کننده است و هر رسانه‌ای صدای بلندتر، خلاق‌تر، فعالیت مستمر و برد رسانه‌ای بالاتر داشته باشد، جریان قدرت از آن در حوزه استکبار جهانی و مظلوم کشی استفاده می‌کند.

بلاغی، افزود: رسانه در مواقع بسیاری، نقش تاثیرگذارتری نسبت به اثر موشک و بمب و اقتصاد داشته است. رسانه می‌تواند فرهنگ عزت، اقتدار، کار، وحدت و انسجام و یا ناامیدی، ذلت، وابستگی و نفوذ را ایجاد کند.

مدیرکل ارشاد آذربایجان‌شرقی، گفت: امروز عامه جریان رسانه استان پای کار فعالیت‌های استانی است و در دوران‌های مختلف نیز اثرگذاری بالایی داشته است که امیدوایم رسانه‌های استان سربلند و سرافراز به فعالیت مداوم خود ادامه دهند.

وی با اشاره به بلاتکلیفی مسکن خبرنگاران، اظهار کرد: شهید رحمتی در بازدید آخر ستادی خود از اداره کل ارشاد استان، با مدیرکل راه و شهرسازی استان تماس گرفته و دستور دادند ۳۵۷ عزیزی که برای مسکن خبرنگاران ثبت نام کرده‌اند، تعیین تکلیف شوند.

بلاغی، ادامه داد: مشکل کمبود زمین در تبریز برای این مساکن مطرح است که البته نیاز به پیگیری دارد که امیدواریم دولت جدید و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای حل مشکل مسکن خبرنگاران گام‌های اساسی بردارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha