پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
تصاویر / مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در همدان

حوزه / استاندار همدان با تقدیر از اصحاب رسانه، گفت: نمی‌توان نقش مهم خبرنگاران در ترویج فرهنگ و ارزش‌ها در جامعه و آگاهی‌بخشی را نادیده گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امروز در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار با تقدیر از تلاش اصحاب رسانه در طول سال و در مناسبت‌های مختلف، اظهار داشت: نمی‌توان نقش مهم خبرنگاران در ترویج فرهنگ و ارزش‌ها در جامعه و آگاهی‌بخشی را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه نقش مؤثر خبرنگاران در جامعه انکار ناپذیر است، گفت: خبرنگاران با قلم و کلام خود، پل ارتباطی بین مردم و مسئولان ایجاد می‌کنند و می‌توانند برای جل مشکلات مردم نقش موثری داشته باشند.

استاندار همدان، افزود: خبرنگاران، تلاشگران بی‌ادعایی هستند که با چالش‌های بسیاری روبرو می‌شوند تا حقیقت را به مردم ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه خبرنگاری تنها یک شغل نیست، یادآور شد: خبرنگاری را باید یک رسالت دانست، رسالتی که در آن صداقت، شجاعت و مسئولیت‌پذیری نقش اساسی دارد.

قاسمی فرزاد، با تأکید بر لزوم رسیدگی به دغدغه‌ها و مشکلات اهالی رسانه، ابراز کرد: رسانه‌ها با تلاش خبرنگاران به منبع معتبر و ارزشمندی از اطلاعات و آگاهی‌بخشی برای مردم در جامعه تبدیل می‌شوند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha