پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
کد خبر: 1175455
۱۷ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۰
سردار علیپور

حوزه/ جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: خبرنگاران وجدان بیدار جامعه‌اند که واقعیات و رویدادها را آن چنان که هست به تصویر می‌کشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، سردار علی‌پور جانشین سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در پیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

هفدهم مرداد که به‌مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی روز خبرنگار نامگذاری شده، فرصت مغتنمی برای قدردانی از زحمات ارزشمند خبرنگاران به‌ویژه سفیران عرصه خبر در استان لرستان که همواره در اشاعه اخبار و کمک به گسترش فرهنگ و آگاهی جامعه در کنار مسئولین بوده‌اند، می‌باشد.

در روزگاری که بدخواهان و دشمنان نظام اسلامی برای زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب از هیچ کوششی فروگذار نکرده‌اند، اصحاب رسانه به عنوان میدان داران جهاد تبیین به مجاهدت در راه بیان حقایق می‌پردازند، آنان وجدان بیدار جامعه‌اند که در کمال صدق و نصح، واقعیات و رویدادها را آن چنان که هست به تصویر می‌کشند تا چراغ پیشرفت و تعالی را فراراه آیندگان برافروزند.

ضمن خداقوت به همه اهالی رسانه و تلاشگران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع‌رسانی، امیدواریم رسانه‌های ما ذیل مفاهیم درخشانی همچون روشنگری، تبیین‌گری و مطالبه‌گری صادقانه، در راستای ساختن ایرانی قوی و آباد، در حرکتی مستدام و متعالی باشند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha