پنجشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۳ |۲ صفر ۱۴۴۶ | Aug 8, 2024
44

حوزه/ رییس کل دادگستری استان مازندران تصریح کرد: مقابله جدی با مفاسد اقتصادی باعث تقویت سرمایه اجتماعی نظام می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، عباس پوریانی طی سخنانی در جمع کارکنان حفاظت اطلاعات دادگستری استان مازندران، ضمن گرامیداشت سالروز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه ابراز داشت: حفاظت و اطلاعات، نقش مهمی در صیانت از ارزش‌های دستگاه قضائی و حفاظت و صیانت از همکاران قضائی و اداری دارد تا مسیری را انتخاب نکنند که مخالف قوانین و مقررات باشد.

وی همچنین با تاکید بر اهمیت سلامت دستگاه قضائی افزود: امروز نگاه مردم به دستگاه قضائی بر مبنای سلامت این دستگاه بوده و تضمین سلامت و ارتقای کار و سالم سازی مجموعه تحت تأثیر تلاش‌ها و اقدامات مدبرانه، قاطعانه و جهادی مجموعه حفاظت و اطلاعات دستگاه قضائی است.

رئیس کل دادگستری مازندران ادامه داد: با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب و رئیس قوه قضائیه باید با اقدام و ورود به موقع از تخلفات احتمالی از جمله حضور کار چاق کن‌ها پیشگیری شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: برخورد قاطعانه با مفسدان اقتصادی و سوء استفاده گران از بیت المال و اطلاع رسانی احکام قطعی به مردم به تقویت اعتماد عمومی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام کمک می‌کند.

پوریانی همچنین بر لزوم پیشگیری از خطا و لغزش همکاران تاکید کرد و گفت: باید با رعایت تناسب جرم و مجازات و آسیب شناسی نقاط ضعف و شناسایی کانون‌های فساد، از تکرار جرایم پیشگیری شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha