جمعه ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ |۳ صفر ۱۴۴۶ | Aug 9, 2024
شهادت شهید هنیه

حوزه/ استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهید اسماعیل هنیه تمام عمرش را در جنگ بین فلسطین و اسرائیل غاصب بود، گفت: شهادت اسماعیل هنیه امروز وسیله وحدت جبهه مقاومت و مسلمین و خواری و ذلت رژیم صهیونیستی شده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خراسان جنوبی، حجت الاسلام مهدی ماندگاری، استاد حوزه و دانشگاه، در یادواره شهید سید احمد رحیمی و سید علیرضا رحیمی، اظهار کرد: بیش از ۸۰ درصد شهدا زیر ۳۰ سال سن داشتند که از همه خوشی‌های دنیا گذشتند و در جایگاه ویژه بهشت در کنار انبیا و علمای صالح جای گرفتند.

وی با بیان اینکه باید از نوع جان دادن و جایگاه شهدا حسرت خورد، چراکه شهدا وقت جان دادن، سرشان در دامان امام حسین(ع) بود، بیان کرد: مکتب اسلام ناامیدی و شکست ندارد، وقتی امام راحل قبل انقلاب، علم مبارزه با رژیم را برداشت برخی‌ها در دل مردم شک انداختند و امام راحل فرمود که ما باید به وظیفه خود عمل کنیم، حتی اگر کشته شدیم باز هم پیروزیم.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان کرد: شهید سید احمد رحیمی مبارز دوران انقلاب بود به‌طوری که ساواک دنبال او بود و در تسخیر لانه جاسوسی نیز در کنار دانشجویان پیرو خط امام، خانه عنکبوتی آمریکای جنایتکار را تسخیر کردند. شهید سید احمد رحیمی از علمداران تسخیر لانه جاسوسی بود.

حجت الاسلام ماندگاری افزود: سفارت آمریکا لانه فساد و جاسوسی بود که اینها تسخیر کردند و شهید سید احمد رحیمی از علمداران تسخیر لانه جاسوسی بود.

وی ضمن گرامیداشت شهادت اسماعیل هنیه، گفت: شهید اسماعیل هنیه مؤمنی صادق بود که در اردوگاه بدنیا آمد و تمام عمرش را در جنگ بین فلسطین و اسرائیل غاصب بود و شهادت اسماعیل هنیه امروز وسیله وحدت جبهه مقاومت و مسلمین و خواری و ذلت رژیم صهیونیستی شده است.

حجت الاسلام ماندگاری با اشاره به اینکه سرداران شهید اگر نبودند، جبهه مقاومت امروز قدرت و برتری نداشت، اظهار کرد: در جنگ اعراب و اسرائیل، ارتش اسرائیل در ۶ روز، بساط ارتش اعراب را چید، اما امروز جبهه مقاومت قدرتی پیدا کرده که اسرائیل بیش از ۱۰ ماه است مقابل حماس به زانو در آمده و نمی‌تواند کاری بکند.

وی تصریح کرد: امام راحل فرمودند اسرائیل باید از بین برود و مقام معظم رهبری هم فرمودند رژیم صهیونیستی ۲۵ سال آینده را نخواهد دید پس وعده الهی قطعی است و قطعا رژیم صهیونیستی از بین خواهد رفت.

استاد حوزه و دانشگاه با بیان اینکه شهید سید احمد رحیمی به دنبال نصرت ولی خدا بود، افزود: امروز نصرت ولی خدا در حرکت جهادی، مشارکت در تولید بیشتر، اصلاح الگوی مصرف و انسجام و اتحاد امت و پای کار امت ایستادن است.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی هم گفت: شهید سید احمد رحیمی از اسطوره‌هایی بود که قبل از انقلاب با رژیم پهلوی مبارزه و جنایات آنان را افشاگری کرد و اعلامیه‌های امام راحل را پخش می‌کرد.

سردار محمدرضا مهدوی افزود: این دانشجوی شهید با وجود اینکه نخبه علمی رشته پزشکی بود اما به جبهه رفت و با دشمن مبارزه کرد و به شهادت رسید. وی بیان کرد: شهید رحیمی در جریان روشنگری قبل انقلاب بسیار فعال بود و در عملیات والفجر یک، به شهادت رسید.

سردار مهدوی با اشاره به اینکه تا زمان برگزاری یادواره ۲ هزار شهید استان تلاش خواهیم کرد که تعدادی یادواره شهید در استان برگزار کنیم، گفت: امیدواریم که همه ما ادامه دهنده راه شهدا باشیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha