شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
حجت‌الاسلام بهزادی

حوزه/ حجت‌الاسلام بهزادی گفت: مردم و نظام جمهوری اسلامی بلکه تمام مسلمانان جهان انتقام سخت را به عنوان مطالبه خود بیان کردند و ایران اسلامی پاسخی قاطعانه و هوشمندانه به دشمن خواهد داد تا سر جایش بماند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از هرمزگان، حجت‌الاسلام فتح الله بهزادی امام جمعه بخش احمدی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این بخش ضمن سفارش به تقوای الهی با بیان اینکه بنابر روایتی ۷ صفر شهادت امام حسن مجتبی (ع) است، اظهار کرد: در تاریخ اسلام صلح امام حسن (ع) مقدمه برای قیام عاشورا است.

وی افزود: بلکه قیام عاشورا را انتقامی برای صلح امام حسن (ع) می دانند و این صلح موجب شد که جبهه تغییر کند و از جنگ سخت به تبیین و آگاه سازی مردم بپردازد.

خطیب جمعه احمدی در بخش دیگر به ترور شهید هنیه توسط رژیم صهیونیستی در تهران اشاره کرد و گفت: در نظر سنجی ها نشان از این دارد که مردم ایران روحیه مقاومت، سلحشوری و جهاد دارند که برخاسته از فرهنگ اسلامی و ایرانی است و بعد از واقعه مهمان کشی خون خواهی این شهید را وظیفه ملی و خود می دانند.

حجت‌الاسلام بهزادی گفت: بعد از طوفان الاقصی که فشار های زیادی بر رژیم صهیونیستی بوجود آورد و عملیات وعده صادق که هیمنه پوشالی آنها را به هم ریخت الان نوبت یک مجازات سخت است.

وی ادامه داد: مردم و نظام جمهوری اسلامی بلکه تمام مسلمانان جهان انتقام سخت را به عنوان مطالبه خود بیان کردند و ایران اسلامی پاسخی قاطعانه و هوشمندانه به دشمن خواهد داد تا سر جایش بماند.

امام جمعه احمدی با بیان اینکه نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکا و اروپا نیز در این ترور شریک هستند، ابراز کرد: دو کشور اروپایی از صدور یک بیانیه ساده نیز برای محکوم کردن این رژیم امتناع کردند.

حجت‌الاسلام بهزادی در بخش دیگر به روز مقاومت اشاره و عنوان کرد: مقاومت، عزت است و تنها راه نجات برای جامعه اسلامی است و هدف مقاومت تشکیل جامعه اسلامی برگرفته از مبانی و ارزش ها است.

وی خاطرنشان کرد: سیدالشهدا(ع) به کردم جهان درس مقاومت را آموخت و مردم غزه نیز الگوی خود را قیام سید الشهدا(ع) عنوان می کنند و اگر امروز مقاومت دست برتر دارد از حزب‌الله قهرمان تا حشدالشعبی و جوانان غیور یمن همه از ایستادگی آنها در برابر ظلم است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha