یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
عکس

حوزه/ اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) در آستانه اربعین حسینی کارگاه مکالمه عربی ویژه اربعین را با ثبت نام بیش از ۱۰۰ نفر از خواهران طی سه روز برگزار کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه (س) در آستانه اربعین حسینی کارگاه مکالمه عربی ویژه اربعین را برای خواهران خادم و عازم اربعین حسینی برگزار کرد.

این کارگاه آموزشی با تدریس خانم ارجمند از اساتید برتر عرصه مکالمه زبان عربی برگزار شد.

این کارگاه آموزشی در سه جلسه در آستان مقدس حضرت معصومه (س) برای شرکت‌کنندگان خواهر برگزار شد و بیش از ۱۰۰ شرکت‌کننده در این دوره ثبت‌نام کردند.

این دوره آموزشی با ظرفیت کامل برگزار شد و استقبال خوبی از سوی خواهران برای شرکت در این دوره صورت گرفت.

یادگیری و فهم جملات کاربردی عربی عراقی در اربعین، فراگیری اصطلاحات روزمره در موکب و پیاده‌روی، آشنایی اجمالی بامهارت مکالمه عربی با لهجه عراقی و به‌کارگیری و تکلم جملات و مفردات پر کاربرد از مهم‌ترین عناوینی بودند که در این دوره برای حاضران بیان شد.

ثبت‌نام در این دوره برای خادمان حرم رایگان بوده و استاد در قالب جزوه مهم‌ترین نکات مکالمه عربی را برای خواهران شرکت‌کننده تبیین کردند.

بانوان و دختران علاقه‌مند برای کسب آگاهی از برنامه‌های فرهنگی و دوره‌های معارفی اداره فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت می‌توانند در کانال آستان مهر به نشانی https://eitaa.com/astanehmehr در پیام‌رسان ایتا عضو شوند.

کارگاه مکالمه عربی ویژه اربعین در حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (س) برگزار شد

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha