شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
کد خبر: 1175977
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۹
کتاب «رهایم نکن»

حوزه/ کتاب «رهایم نکن» از انتشارات به‌نشر یکی از آثار نامزدشده در بخش تصویرگریِ نخستین جشنواره ملی کتاب کودک و نوجوان بوده است که در این مطلب به طور اجمالی، آن را معرفی کرده‌ایم.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ کتاب «رهایم نکن» نوشته قدرت‌الله صلح میرزایی منتشر شده در انتشارات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، داستانی جذاب و آموزنده برای نوجوانان است. این کتاب با تصویرگری اعظم واضحی مقدم و طراحی گرافیک علیرضا پوراکبری، در ۶۴ صفحه به چاپ رسیده است.

داستان «رهایم نکن» به موضوعات مهمی مانند دوستی، وفاداری و ارزش‌های اخلاقی می‌پردازد و تلاش می‌کند تا با زبانی ساده و روان، پیام‌های عمیقی را به خوانندگان نوجوان منتقل کند.

این کتاب، داستانی درباره دوستی و وفاداری است که به موضوعات اخلاقی و اجتماعی می‌پردازد. داستان این کتاب حول محور دو دوست نوجوان می‌چرخد که با چالش‌های مختلفی در زندگی خود روبه‌رو می‌شوند و تلاش می‌کنند با کمک یکدیگر بر این مشکلات غلبه کنند.

یکی از این شخصیت‌ها، علی، پسری باهوش و مهربان است که همیشه به دوستانش کمک می‌کند و در مواقع سختی کنار آن‌ها می‌ماند. او به ارزش‌های اخلاقی پایبند است و سعی می‌کند تا همیشه درستکار باشد.

شخصیت دیگر، رضا، پسری پرانرژی و شجاع است که گاهی اوقات تصمیمات عجولانه می‌گیرد؛ اما همیشه نیت خوبی دارد. او نیز به دوستانش وفادار است و در مواقع نیاز به کمک آن‌ها می‌شتابد.

این دو شخصیت با همکاری و حمایت از یکدیگر، بر مشکلات و چالش‌های زندگی خود غلبه می‌کنند و درس‌های مهمی درباره دوستی، وفاداری و ارزش‌های اخلاقی می‌آموزند،

گفتنی است، کتاب «رهایم نکن» نوشته قدرت‌الله صلح میرزایی با تصویرگری اعظم واضحی مقدم یکی از نامزدهای نهایی بخش تصویرگریِ نخستین جشنواره ملی و بین‌المللی کتاب کودک و نوجوان بوده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha