شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
1

نشست تخصصی "روایتی زنانه از اربعین" به همت انجمن سواد رسانه طلاب و با همکاری دفترتبلیغات اسلامی و پایگاه تخصصی عصرزنان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در این نشست که در آن همچنین مستند «ازخانه تا مشایه» به نمایش در می آید، اساتیدی همچون حجت‌الاسلام دکتر محمدرضا کدخدایی، مدیر گروه مطالعات جنسیت و خانواده موسسه شناخت، دکتر معصومه طباطبایی، پژوهشگر حوزه زن و خانواده، دکتر مرضیه مینایی‌پور، پژوهشگر و فعال فرهنگی و نیز دکتر فاطمه نعمتی، پژوهشگر فرهنگ و تمدن اسلامی به ایراد سخن می پردازند.

بنابر این گزارش، نشست یادشده عصر یکشنبه ۲۱ مردادماه از ساعت ۱۶ الی ۱۸ در سالن سینما اشراق واقع در خیابان شهداء قم، نبش کوچه ۱۷، معاونت فضای مجازی، هنر و رسانه دفتر تبلیغات اسلامی برگزار می گردد.

گفتنی است مستند «از خانه تا مشایه» با محوریت روایتی زنانه از پیاده روی اربعین به تهیه کنندگی دکتر رفیع‌الدین اسماعیلی و نویسندگی و کارگردانی مصطفی گودرزی تولید شده و در فرآیند تولید آن افرادی همچون دکتر حسن فرج نژاد، دکتر دانیال بصیر، حجت الاسلام اسفندیار، دکتر فاطمه نعمتی، دکتر مرضیه مینایی پور، دکتر معصومه طباطبایی و خانم بهاره فلاح همکاری داشته اند و محصول مشترک موسسه شناخت، انجمن سوادرسانه طلاب، رسانه اندیشه و آگاهی فکرت و کانون مدادالفضلا است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha