شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ |۴ صفر ۱۴۴۶ | Aug 10, 2024
سید احمد شمس ذاکر اهل بیت

حوزه/ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) در پیام تسلیت درگذشت سید احمد شمس ذاکر اهل بیت(ع)‌ آورده است: نفس گرم و گیرا، نغمه و لحن دلنشین، روضه خوانی سنتی و پایه گذاری محافل و مجالس مختلف از جمله حسناتی است که در پرونده اعمال آن مرحوم ثبت و ان شاءالله ذخیره ای معنوی برای او خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری حوزه؛ در پیام آیت الله سید محمد سعیدی آمده‌ است: درگذشت خادم الحسین علیه السلام جناب آقای حاج سید احمد شمس رحمه اله علیه که از خادمان با سابقه آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بودند موجب تأسف و تاثر فراوان گردید.

خدمت به آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه علیها السلام ، ستایشگری مخلصانه اهل بیت عصمت و طهارت (ع)‌، اجرای برنامه ها، مدیحه سرایی محضر رهبر انقلاب اسلامی مدظله العالی و مراسم‌های ملی و مذهبی به ویژه مناسبت های مهمی چون شبهای قدر، ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی و اجرای با صلابت نماز جمعه و جماعت و دفاع جانانه از ارزش های دینی و اسلامی و انقلابی از جمله فعالیت های آن مرحوم می‌باشد.

نفس گرم و گیرا، نغمه و لحن دلنشین، روضه خوانی سنتی و پایه گذاری محافل و مجالس مختلف از جمله حسناتی است که در پرونده اعمال آن مرحوم ثبت و ان شاءالله ذخیره‌ای معنوی برای او خواهد بود.

اینجانب از جوار بارگاه ملکوتی حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها با نهایت تأثر و تأسف درگذشت ذاکر با اخلاص اهل بیت علیهم السلام که در شب شهادت سه ساله حضرت اباعبدالله علیه السلام ندای حق را لببیک گفتند، به خانواده محترم ایشان، جامعه ذاکرین متعهد انقلابی کشور و خادمان ستاد نماز جمعه قم، عرض تسلیت داشته و از درگاه خداوند متعال برای روح بلند آن مرحوم علو درجات و مغفرت واسعه و برای بازماندگان محترم صبر و أجر جزیل توأم با سعادت و سلامتی مسألت دارم.

گفتنی است، حاج سید احمد شمس خادم و مداح پیشکسوت حرم مطهر بانوی کرامت شب گذشته همزمان با شب شهادت حضرت رقیه بنت الحسین(ع) دعوت حق را لبیک گفت.

مراسم تشییع و تدفین پیکر این ذاکر اهل بیت علیهم السلام فردا یکشنبه ۲۱ مرداد از ساعت ۱۷ از مسجد امام حسن عسکری علیه السلام به سمت حرم مطهر برگزار خواهد شد و بعد از نماز مغرب و عشا نیز مراسم ترحیمی در شبستان امام خمینی(ره) برای آن مرحوم برگزار می‌شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha