یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
پیرغلام حسینی و روضه خوان با اخلاص اهل بیت(ع)

حوزه/ رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و بنیاد دعبل خزاعی در پیام های جداگانه ای ارتحال پیرغلام حسینی و خادم و روضه خوان با اخلاص اهل بیت علیهم السلام، حاج سید احمد شمس را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی و بنیاد دعبل خزاعی در پیام های جداگانه ای ارتحال پیرغلام حسینی و خادم و روضه خوان با اخلاص اهل بیت علیهم السلام، حاج سید احمد شمس را تسلیت گفتند.

حجت الاسلام مجید باباخانی رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی در پیامی رحلت پیرغلام اهل بیت(ع)، حاج سید احمد شمس را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

خبر ارتحال پیرغلام آستان آل‌الله (علیهم السلام) مرحوم حاج سید احمد شمس رضوان الله علیه موجب تأثر و تألم شد.

امید است در فقدان این مجاهد اسلام و انقلاب راه و رسم ستایشگری فاخر و پرمغز، همچنان پررهرو باقی بماند.

از خداوند سبحان برای این مداح، ذاکر و عاشق اهل بیت (علیهم السلام) که در ایام عزای سالار شهیدان به ویژه در شام شهادت بنت الحسین حضرت رقیه (سلام الله علیها) چشم از جهان فرو بست، علو درجات و برای خانواده محترم، صبر و اجر مسالت دارم.

مجید باباخانی
رئیس سازمان هیأت و تشکل‌های دینی

پیام تسلیت بنیاد دعبل خزاعی

بنیاد دعبل خزاعی نیز با صدور پیامی رحلت حاج سید احمد شمس را تسلیت گفت که متن این پیام به شرح زیر است:

با دریغ و اندوه، ارتحال پیرغلام حسینی و خادم و روضه خوان با اخلاص اهل بیت علیهم السلام، حاج سید احمد شمس را به حضور جامعه محترم پیرغلامان اهل‌بیت علیهم السلام، هیأتی های استان قم و خانواده محترم آن فقید سعید تسلیت عرض می‌کنیم.

مرحوم سید احمد شمس بیش از ۵۰ سال سابقه نوکری و مداحی را در دستگاه اهل بیت علیهم السلام داشت و همچنین به مدت ۳۵ سال در محضر مقام معظم رهبری و در روز میلاد حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها مجری برنامه بود و بیش از ۲۰ سال در مدیریت مراسم های حرم مطهر و موزه آستان مقدس بانوی کرامت و همچنین ستاد نماز جمعه قم فعالیت داشت.

روح ایشان با ائمه هدی و اولیای الهی قرین و همنشین باد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha