یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
مهندس سعید اوحدی

حوزه/ رئیس جمهور با صدور حکمی مهندس سعید اوحدی را با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، دکتر مسعود پزشکیان در حکم انتصاب مهندس «سعید اوحدی» به ریاست بنیاد شهید و امور ایثارگران تصریح کرده، امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

جناب آقای سعید اوحدی

به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و با توجه به مراتب شایستگی، تجارب ارزنده مدیریتی و سوابق اجرایی، به موجب این حکم جناب‌عالی را به سمت «معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران» منصوب می‌نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب قانون اساسی، اهداف سند چشم‌انداز و سیاست‌های کلی مصوب مقام معظم رهبری(مدظله العالی) با رعایت منشور اخلاقی کارگزاران دولت چهاردهم و تعامل با هیئت محترم وزیران در تحقق اهداف دولت و حل مشکلات کشور مجدانه بکوشید.

توفیق آن‌جناب را در انجام شایسته وظایف محوله از درگاه خداوند سبحان خواستارم.

مسعود پزشکیان
رئیس جمهوری اسلامی ایران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha