یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
فراخوان همایش «سواد فضای مجازی» با محور هوش مصنوعی منتشر شد

حوزه/ فراخوان ششمین همایش «سواد فضای مجازی و فرهنگ در عصر هوش مصنوعی» از سوی مرکز توسعه فرهنگ و هنر فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، ششمین همایش «سواد فضای مجازی و فرهنگ در عصر هوش مصنوعی» به همت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۲ و ۲۳ آبان برگزار می‌شود.

محورهای همایش شامل ساختارها و تکنیک‌های آموزش سواد فضای مجازی در عصر هوش مصنوعی، ظرفیت‌های فرهنگ و هنر در عصر فضای مجازی و هوش مصنوعی، کودکان و نوجوانان و هوش مصنوعی، شناخت و کارکردهای اخلاق نظری و عملی در فضای مجازی و هوش مصنوعی، تهدیدها و فرصت‌های کاربرد هوش مصنوعی در پژوهش‌های علمی، اقتصاد عملیات ملی و کسب و کار در عصر سواد فضای مجازی و هوش مصنوعی، استفاده از هوش مصنوعی در جنگ‌های شناختی - ترکیبی، حقوق فضای مجازی و هوش مصنوعی، نظارت و کنترل فضای مجازی و هوش مصنوعی، هوش مصنوعی و نقش آن در حکمرانی کشورها و سایر موضوعات وابسته به هوش مصنوعی و فضای مجازی می‌شود.

مهلت ارسال آثار از جمله چکیده مقالات تا ۱۵ مهرماه ۱۴۰۳ و متن کامل مقالات تا ۵ آبان ۱۴۰۳ تعیین شده است که مقالات برتر ضمن ارائه در پانل‌های تخصصی، متناسب با کیفیت و امتیاز، ارزیابی و نوع آن طبق مقررات در نشریات علمی ـ پژوهشی منتشر خواهد شد.

تمامی مقالات و گزارش‌های علمی برگزیده در کتاب مقالات و گزارش‌های علمی همایش چاپ می‌شود و متناسب با جایگاه احراز شده در همایش به برگزیدگان لوح تقدیر و جوایز ارزشمند نقدی اهدا می‌شود.

ارسال آثار از طریق آدرس https://mil.farhang.gov.ir hsj است که علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات تکمیلی با شماره ۰۲۱۴۵۲۶۸ داخلی ۱۳۸ تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha