یکشنبه ۲۱ مرداد ۱۴۰۳ |۵ صفر ۱۴۴۶ | Aug 11, 2024
آیت الله بشیر نجفی

حوزه/ دفتر آیت الله بشیر حسین نجفی از مراجع نجف اشرف با صدور بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم کرد.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، دفتر آیت الله بشیر حسین نجفی از مراجع نجف اشرف با صدور بیانیه ای تجاوزات رژیم صهیونیستی به مردم فلسطین را محکوم کرد.

متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تعالی: (یَا أَیُّهَا النَّبِیُّ جَاهِدِ الْکُفَّارَ وَالْـمُنَافِقِینَ وَاغْلُظْ عَلَیْهِمْ وَمَأْوَاهُمْ جَهَنَّمُ ‏وَبِئْسَ الْـمَصِیرُ).‏

صَدَقَ اللّهُ الْعَلِیُّ الْعَظِیمُ.‏

ما حملات و تجاوزات خائنانه به مردم فلسطین به ویژه حمله به نمازگزاران خانه خدا در غزه را که ناعادلانه و متجاوزانه منجر به کشته و مجروح شدن تعداد زیادی شد، به شدت محکوم و تقبیح کنیم و این چیزی جز تداوم رویکرد خیانت و تجاوز به مردم و ملت ها نیست. ‏

همچنین حمله آشکاری به جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت که با نقض حاکمیت آن با ترور رهبر مقاومت اسماعیل هنیه انجام شد و پیش از آن حملاتی به سرزمین های لبنان، سوریه و یمن و غیره صورت گرفت که در آن شهدا و مجروحین زیادی قربانی شدند که در صف اول آن فرمانده شهید فؤاد شکر بود.

این امر همچنین با نقض آشکار تمام ارزش‌ها و قوانین الهی و وضعی از جمله گرسنگی، آوارگی، ارعاب و کشتار کودکان و زنان به دلیل تحقیر مردم و بشریت همراه بود.

در این زمینه می گوییم: اگر دنیا با آنچه از انسانیت در آن باقی مانده است برای بازدارندگی قیام نکند، این میکروب و جرثومه جهان را به مصیبت هایی می کشاند که آغاز و پایانی ندارد.

ما به کشورها و سازمان هایی که شعارهای حقوق بشری سر می دهند یادآوری می کنیم تا زمانی که در بازدارندگی ظالم، غاصب و حمایت از مظلوم موضع قاطعی نداشته باشید، قوانین و رویه هایی که روی آن کار کرده اید ارزشی ندارد.

ما از مسلمانان می خواهیم که برای بیرون راندن این رژیم غاصب از سرزمین فلسطین و کشورهای اسلامی سخت تلاش کنند.

ولا حول ولا قوة إلا بالله العلی العظیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha