دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۳ |۶ صفر ۱۴۴۶ | Aug 12, 2024
غزه

حوزه/ در حالی نمازگزاران فلسطینی در حال اقامه نماز صبح بودند که پیکرشان با بمب های آمریکایی تکه تکه شد و در گوشه ای دیگر از دنیا مردم تیم های ورزشی خود را در بازی های المپیک تشویق می کردند...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه، این روزها در حالی که چشم مردم جهان به بازی های المپیک ۲۰۲۴ است، مردم غزه در دهمین ماه جنگ نابرابر و غیر انسانی با رژیم منحوس و جعلی اسرائیل به سر می‌برند. فریادها و استغاثه های مردم غزه در هیاهوی المپیک گم شده است. با اینکه بارها برگزار کنندگان بازی های بین المللی اعلام کردند ورزش سیاسی نیست اما امروز شاهدیم رژیم صهیونیستی با کشتار بیش از ۴۰ هزار انسان بی گناه مجاز است با تیم های ورزشی و ورزشکارانش که برخی نظامی هستند در بازی های المپیک شرکت نماید، اما روسیه که درگیر جنگ برنامه ریزی شده از سوی آمریکا با اوکراین است حق شرکت در این مسابقات را ندارد، حال آنکه جنایات رژیم صهیونیستی به گفته ناظران بین المللی در عصر معاصر کم نظیر بوده و قابل مقایسه با هیچ جنگی نه در گذشته و نه در حال نیست.

پیش از این رئیس کمیته المپیک فلسطین نسبت به حضور نظامیان اسرائیلی در المپیک اعتراض کرده بود. صفحه رسمی کمیته المپیک فلسطین در فیسبوک ویدئویی تحت عنوان «تداوم تخلفات اسرائیل که با ارزش‌ها و منشورهای ورزشی المپیک و پیام انسان دوستانه و اخلاقی آنها در تضاد است» منتشر کرد و فاش کرد که یک نظامی صهیونیست در میان ورزشکاران این رژیم در المپیک پاریس حضور دارد.

حضور جودوکار اسرائیلی با هدایای راکت برای کودکان غزه در المپیک

طبق گزارش روزنامه العربی الجدید، در همین راستا، «جبریل الرجوب» رئیس کمیته المپیک فلسطین در اظهاراتی در این ویدئو اعلام کرد: فعالیت‌های ورزشی در فدراسیون اسرائیل در شهرک‌هایی انجام می‌شود که وجود آنها غیرقانونی تلقی می‌شود.

وی افزود: یک جودوکار اسرائیلی به نام «پیتر بالچیک» اینجا حضور دارد که راکت‌هایی را امضا کرده و به عنوان هدیه به سمت بچه‌های غزه پرتاب کرده است، حال سوال این است که آیا او شایسته حضور در میان افراد خیرخواه در پاریس است؟

تکه تکه شدن بدن نمازگزاران فلسطینی در مدرسه التابعین

در هیاهوی بازی های المپیک صبح روز شنبه همزمان با اقامه نماز صبح در مدرسه التابعین صدها فلسطینی با بمبهای اهدایی آمریکا قطعه قطعه شدند به طوری که اجساد بسیاری از شهدا در کیسه جمع آوری شد.

گم شدن  استغاثه مردم مظلوم غزه در هیاهوی المپیک ۲۰۲۴

از همان لحظات اولیه گروه های مقاومت در منطقه انزجار خود را از این فاجعه اعلام کردند و این جنایت را به شدت محکوم کردند.

جهاد اسلامی طی بیانیه ای اعلام کرد؛ این جنایت که همزمان با اذان صبح و اقامه نماز آوارگان حاضر در مدرسه التابعین صورت گرفت را به‌شدت محکوم می‌کنیم. این اقدامات جنایت‌کارانه صهیونیست‌ها با حمایت کامل رژیم صهیونیستی صورت گرفته است. زمان‌بندی این جنایت هولناک و همزمانی آن با نماز صبح حاکی از هدف شوم صهیونیست‌هاست. آن‌ها می‌خواستند بیشترین تعداد ممکن کودک، زن و افراد مسن را شهید کنند.

گم شدن  استغاثه مردم مظلوم غزه در هیاهوی المپیک ۲۰۲۴

جنبش نجباء خطاب به مقاومت غزه با تاکید بر همراهی با ملت مظلوم غزه اعلام کرد هرگز ملت مظلوم غزه را رها نمی کند.

جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء با انتشار بیانیه‌ای کشتار هولناک آوارگان پناه‌گرفته در مدرسه "التابعین" غزه توسط ارتش صهیونیستی را به‌شدت محکوم و اعلام کرد: مقاومت اسلامی پشتیبان اقدامات جهادی رزمندگان دلیر فلسطینی است و به‌هیچ‌وجه از حمایت محاصره‌شدگان مظلوم غزه دست نخواهد کشید.

دکتر «حسین الموسوی» سخنگوی رسانه‌ای جنبش نُجَباء نیز طی پیامی جداگانه، مسئولیت کامل جنگ و جنایات ضدبشری در غزه را بر عهده واشنگتن دانست و از جهان آزاد خواست که با قدرت برای توقف این قتل‌عام تلاش کند.

گم شدن  استغاثه مردم مظلوم غزه در هیاهوی المپیک ۲۰۲۴

همچنین شیخ «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسی نُجَباء، ضمن تقبیح لاپوشانی جنایت‌های اسرائیل از جانب ساده‌لوحان و دست‌نشاندگان، تصریح کرد: همین‌ها امثال داعش را با آموزه‌های وحشیانه پدید آورده‌اند. به آنها می‌گوییم که هرچقدر بکشید یا خون بریزید، فلسطین هرگز نمی‌میرد. امت اسلامی زنده است و فلسطین موضوع محوری آن باقی خواهد ماند.

جمعیت العمل الاسلامی بحرین نیز طی بیانیه ای اعلام کرد؛ ما تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی گناه غزه را محکوم می کنیم و خواستار تلاش های جدی برای توقف جنایات وحشیانه و بربری رژیم صهیونیستی در حق فلسطینی ها هستیم.

یاسین یاسین، نماینده مجلس لبنان در حساب کاربری ایکس خود نوشت: نظامیان رژیم اشغالگر صهیونیستی امروز ما را یاد قتل عام بیمارستان المعمدانی انداختند. آنان در حین ارتکاب جنایاتشان در داخل مدرسه التابعین شهر غزه مرتکب قتل عام فجیع شدند. آنان بیش از ۱۰۰ فلسطینی را حین اقامه نماز صبح به شهادت رساندند و دهها نفر را هم زخمی کردند. این قتل عام در امتداد جنایت نسل کشی و پاکسازی نژادی علیه ملت فلسطین قرار دارد.

محمد عبدالسلام، سخنگوی جنبش انصارالله در حساب کاربری ایکس خود نوشت: رژیم جنایتکار اسرائیل با حمایت کامل آمریکا جنایتی وحشیانه علیه آوارگان در حین اقامه نماز صبح در داخل مدرسه‌ای در مرکز شهر غزه مرتکب شد.
این اقدام فاشیستی صهیونیست‌ها را به شدت محکوم می‌کنیم. همچنین استمرار حمایت آمریکا از اسرائیل برای ادامه دادن به ارتکاب جنایات نسل کشی علیه ساکنان غزه را محکوم می‌کنیم.
عرب‌ها و مسلمانان مسئولیت بزرگی در قبال غزه دارند و هر کس از وظیفه دینی و انسانی خود شانه خالی کند، رسوایی و آتش آن را احاطه خواهد کرد. این شانه خالی کردن از مسئولیت دشمن صهیونیست را ترغیب می‌کند به جنایات بی سابقه نسل کشی ادامه دهد.

وقتی ناظران و بازماندگان مدرسه التابعین عاجز از توصیف جنایت اند

اما آنچه که حجم جنایات در مدرسه التابعین را نشان می دهد فریادها و استغاثه های مردم نجات یافته و بازمانده از این جنایت و گزارش خبرنگاران فلسطینی است که این جنایت هولناک را پوشش خبری دادند.

در ویدیوهای بازنشر شده در فضای مجازی یکی از بازماندگان خطاب به سران عرب سازشکار با رژیم صهیونیستی می گوید: این جنایت، نتیجه سازش شماست، ما هزینه سازش شما را می‌دهیم پست‌ فطرت‌ها، ای تفاله‌های ناچیز و ای کشورهای عربی پست، پست‌تر از رژیم‌های عربی هیچگاه نخواهیم دید..

گم شدن  استغاثه مردم مظلوم غزه در هیاهوی المپیک ۲۰۲۴

عمق فاجعه در غزه؛ هر ۷۰ کیلو یک شهید است

نیروهای امدادی در غزه درباره حجم این جنایت اعلام کردند؛ عمق فاجعه در غزه؛ هر ۷۰ کیلو یک شهید است..نیروهای امدادی غزه به دلیل تکه‌تکه شدن بدن شهدا در حمله رژیم صهیونیستی به مدرسه التابعین، هر ۷۰ کیلوگرم اعضای بدنی که کشف می‌کنند را به‌عنوان یک شهید در نظر می‌گیرند.

انس جمال الشریف خبرنگار فلسطینی شبکه الجزیره در پست های اینستاگرامی خود نوشت؛ وقتی که به محل این فاجعه رسیدم برای بیان و توضیح آن کلمات و سخنانم تمام شده و نیرویم را از دست دادم..تکه های پاره بدن ها و خون تمام دو رو بر ما را فراگرفته اجساد پاره پاره روی هم انباشته شده به من خبر دهید با کدام و کلمات و عبارات می توانم آن را بیان کنم. کدام روزنامه نگار می تواند این صحنه فاجعه بار و وحشتناک را توصیف کند وقتی به شما گفتم صحنه ای غیر قابل توصیف است و اکنون در برابر آن عاجز و ناتوانم و چطور می توانم خبر این کشتار جمعی هم وطنانم را منتقل کنم.

گم شدن  استغاثه مردم مظلوم غزه در هیاهوی المپیک ۲۰۲۴

او در پایان این پست می نویسد بسیار خسته و درمانده و غمگین هستم به خاطر این حجم از تکه های پاره پاره تن ها و خون هایی که امروز به زمین ریخته شد.

او در پست دیگری نوشت؛ سینه های ما به سختی می توانند قلب های دردمند مان را که از اندوه خسته شده اند نگه دارند به خدا قسم اگر تمام کلمات دنیا از تمام زبان های جهان را جمع کنیم در برابر این جنایت ها و قتل عام ها ناتوان هستند.. کلمات هم در برابر این قطعه های پراکنده در هر جا پراکنده می شوند.. پاهایم دیگر نمی توانند مرا تحمل کنند چه برسد به این کلمات آن هم در حالی که با این وحشت روبرو هستم خداوند مولا و سرپرست ما است و بر او توکل کردیم و برای ما کافی است و چه خوب وکیلی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha